Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

its_laraa schreef:Hallo allemaal!!
Ik ga zaterdag met een vriendin naar Horse Event
En heb evt nog 2/3 plekjes vrij in de auto vanuit Nieuwkoop/Alphen a/d Rijn/Hazerswoude-rijndijk
En heb net te horen gekregen dat ik toch nog mee mag doen met de clinic polocrosse
Helaas kan er niemand met me mee omdat het op een schooldag is, dus als iemand het leuk vindt om mij te helpen of het leuk vindt om mij te filmen of foto's te maken. Zou super tof zijn!!
als je me een pb stuurt, stuur ik anders mijn nummer wel door
ga morgen lekker op tijd heen, 10 uur is de planning
Koekeroekus schreef:its_laraa schreef:Hallo allemaal!!
Ik ga zaterdag met een vriendin naar Horse Event
En heb evt nog 2/3 plekjes vrij in de auto vanuit Nieuwkoop/Alphen a/d Rijn/Hazerswoude-rijndijk
En heb net te horen gekregen dat ik toch nog mee mag doen met de clinic polocrosse
Helaas kan er niemand met me mee omdat het op een schooldag is, dus als iemand het leuk vindt om mij te helpen of het leuk vindt om mij te filmen of foto's te maken. Zou super tof zijn!!
Leuk! Ik doe ook mee. Ik heb een fotografe bij me dus die wil vast wel fotos maken!
lovecortana schreef:Wat voor kleding doen jullie eigenlijk aan met Polocrosse its_lara en koekeroekus? Ik zat te denken aan gewoon een witte rijbroek met een shirtje of hempje ?
Tot morgen allemaal trouwens! Ik rijd op een grote witte met lange manen, erg opvallend wss