Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Temeraire schreef:Paysbas gaaf paard heb je! Ik stond te kijken toen je die grote waterbak in probeerde te gaanuiteindelijk toch gelukt!
PaysBas schreef:Het was wel een speurtocht om de juiste stal te vinden. Bleek dat de indeling bij de gemetselde stallen was althans degene die wij vonden. M'n zwarte stond op de hoek vd permanente concoursstallen en had uitzicht op de longeerton waar Annemarie vd Toorn aan de slag was.
Duality schreef:Leuk topic jasia! Wat een pech zo onderweg zeg! Fijn dat het toch nog een leuke dag was!
Pfff ik ben uit mn coma ontwaakt hahaha, ik ben gisteravond als een blok in slaap gevallen op de bank, ik was zooo moe van een superleuke dag!
Spianne, wat een leuk dier heb jij zeg! Mijn pony stond ook aan die kant in de 2e stal![]()
xsensibel volgens mij stond jou paard schuin tegenover mijn pony haha! Ik hoorde iets over een paard en de sloot en dat klonk bekend door dit topic
En ik heb koekeroekus nog eventjes gezien! Zijn er verder nog bokkers die andere bokkers gesproken hebben (of misschien alleen maar gezien hebben?)