En wij mods zijn in het echt ook heel aardig hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kwam vorig jaar voor het eerst naar HE en werd gelijk warm ontvangen door de mensen die ik daar kende
Kwam misschien ook wel omdat ik met 2 andere bokkers was
En het is gewoon leuk om een praatje met elkaar te maken en te zien welke gezichten er achter de bokkers schuilen 
. Toch leuk om eens gezichten te zien bij de bokkers die ik soms al 10 jaar spreek
. Maureen95 schreef:Dat snap ik dus ook nietKwam vorig jaar voor het eerst naar HE en werd gelijk warm ontvangen door de mensen die ik daar kende
Kwam misschien ook wel omdat ik met 2 andere bokkers was
En het is gewoon leuk om een praatje met elkaar te maken en te zien welke gezichten er achter de bokkers schuilen

Bellatrix schreef:Slina schreef:Ik ken helaas niemand van de lijst van zondag
Dus ik hou het bij paardjes kijken
Ik ben er ook hoor.Niet dat je mij echt kent maar toch.
En de lounge is idd niet eng, ik spreek daar altijd mensen die ik alleen daar zie dus het is elk jaar weer een gezellige reünie.

Jitske schreef:Maar lieve bokkers, een vraagje tussendoor, waarom vinden jullie de Lounge zo eng? Staat vol met mensen die je dagelijks spreekt. Zo eng kan het toch niet zijn?
Jitske schreef:Maar lieve bokkers, een vraagje tussendoor, waarom vinden jullie de Lounge zo eng? Staat vol met mensen die je dagelijks spreekt. Zo eng kan het toch niet zijn?
heel tof! (En spannend) weet niet of ik daarvoor of daarna daadwerkelijk nog ga rondwandelen daar.. Wil mijn paard niet de hele dag in de trailer droppen om zelf lol te maken.. Dat gaat ie me niet in dank afnemen denk ik.. En waarschijnlijk ga ik zondag met mn stiefmoeder en vader nog even terug.. Dus wellicht kom ik misschien wel een van jullie tegen! Weet niet of ik de boktlounge in ga duiken, vind het vervelend voor mijn ouders als die de hele tijd achter mij aan moeten hobbelen terwijl hun ook wensen hebben en zo veel mogelijk clinics enzo willen zien