Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Joline_ schreef:Haha, dinsdag en donderdag vliegoefeningen boven de Veluwe. Word nog wat :p zullen ook grondeenheden oefenen.
http://www.bitmagazine.nl/algemeen/vlie ... uwe/14115/. Hmm.. Raden aan Veluwe te vermijden met paard..

Cabelz schreef:Ik was vorig jaar mn kussen vergeten, hele week een handoek als kussen gebruikt![]()
Zit in groep 14! En ik wil ook niet meer wisselen want heb dinsdag van dezelfde jongen als vorig jaar les en die was toen erg fijn. Hoopt al dat hij dit jaar ook zou komen en dat ik weer les van hem zou hebben. Dus dat geluk heb ikVeel bekende namen van vorig jaar trouwens!
Volgens mij hadden we die dressuur clinic vorig jaar ook. Maar ziet er idd goed uit.
Anouk zit ik nou met jou? Kan geen andere Anouk in het lijstje vinden haha
al is 't wel Anoek, maar dat is schijnbaar lastig over te nemen uit het inschrijfformulier 
Cabelz schreef:Ajoh Anoek, ik kom met een nieuw beest wat steeds terug naar stal wilt. Zit echt te duimen dat hij daar zo druk bezig is met alles dat hij dat vergeet![]()
Alles voor paard is gepakt, nu nog alles voor mij. Heb trouwens een heerlijk moment uitgekozen om ziek te worden. Werd gister ochtend super verkouden wakker en voel me op dit moment wel iets beter maar alles zit nog steeds vol
straks Don nog wassen (altijd leuk een schimmel) en nog wat dingen van mezelf bij elkaar rapen en dan zijn we er echt klaar voor.