Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JARS schreef:Is het niet raar dat er twee allround weken zijn, en één daarvan zelfs een dag minder heeft?
Ik wil graag gewoon 5 dagen en denk dat de meeste allrounders dan dus voor die andere week gaan.
Wat zou daarvan de reden zijn..
welshfan97 schreef:Mag je je ook met een niet actieve startpas inschrijven van een pony bij de paarden? Ik ben 16 en rij Z dressuur met 2 D pony's. Helaas heeft mn paard zn wp nog niet, maar de startpassen van de pony's gaan vanaf januari op niet actief. Ik twijfel nog steeds of ik wil, wil heeeeeel graag maar dat inschrijfgeld is me vaak veel.
janneke584 schreef:MelanieB schreef:Ik ben blij dat ik niet om 6 uur sochtends hoef in te schrijvenKan gewoon op m'n gemakkie 's avonds een keer inschrijven. Menweek zit niet zo snel vol gelukkig.
Ik schrijf me gewoon om 7 uur in voordat ik naar mn werk gaWelke menweek wil jij gaan?
BETUWE schreef:Maar moet je daarvoor niet bij de paarden starten ( en je mag bij de paarden starten als je onder de 18 ben als je pony groter is als 1.48)
MelanieB schreef:Ik ben blij dat ik niet om 6 uur sochtends hoef in te schrijvenKan gewoon op m'n gemakkie 's avonds een keer inschrijven. Menweek zit niet zo snel vol gelukkig.
Welke menweek wil jij gaan?[/quote]
[/quote]
Maar toch vind ik het fijn als er iemand mee kan, ook net wat gezelliger 
)