Zou zomaar kunnen! Dar weet ik niet. Dat is volgens mij de afslag van Hulten??
Arielle_
Geplaatst: 08-08-13 22:09
Ja klopt ik kom langs Hulten! Dus voor mij geen probleem dan verder die afsluiting? Ben ik even blij dat ze daar die mooie nieuwe wegen aangelegd hebben
ik zou die weg dus ook moeten hebben, wij komen langs hilvarenbeek en oirschot etc. maar van anaarbeter.nl geeft niets aan? wij komen vanaf eindhoven zeg maar
Maar als de omleiding echt maar 5/10 min zijn valt het mee!
sassie81
Geplaatst: 08-08-13 22:32
Haha nee ik hoop geen foutje .....sassie mag gewoon als 20ste echt niet te geloven. Wel tussen een paar toppers in maar dat mag de pret niet drukken Dit was een welkome afwisseling na zeker 8 of 10 kampioenschappen op rij bij de eerste 3 moeten starten
Ik heb al zo vaak de startnummer 1 brabants of hippiade kampioen zien worden, dat ik me daar ook niet meer zo heel druk om maak. Maar start toch liever als 2e dan als 1e.
Anoniem
Geplaatst: 08-08-13 23:03
Arielle_ schreef:
Mij interesseert die startplaats nooit zoveel, vind het ook prima om als eerste te starten.
Mij ook niet. Wilde nu graag in de eerste helft. Heb in de avond een etentje hihi
Evaencoco
Geplaatst: 08-08-13 23:06
Ik mag ook weer mee naar de brabantse! in de DL1 (ga naar de brabantse over naar de L2)
sassie81
Geplaatst: 08-08-13 23:10
Nee mij maakt het ook niet meer uit hoor....je moet gewoon goed rijden maar dat moet je als laatste ook:-) Ik was reserve kampioen op het nk met als eerste starten. Ik had wel met 1 jury flink punten verschil. 2hadden mij veel hoger als nummer 2 maar eentje zat meer als 15 punten lager. En uiteindelijk scheelde het in totaal 2 puntjes met nummer 1. Toch vraag je je dan af of het anders was geweest.