Ik zie je bericht wel verschijnen Laura! Ik hoop dat als ik terugkom de OP gelukt is bij de mod
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik vind die zwarte met roze heel mooi!
lrtj_ schreef:Ik ben klaar met mijn lichaam,
Ik stel het ook de heletijd uit maar dan denk ik je gaat gewoon. En dan als je eenmaal bezig bent voelt het ook wel lekker en ga je door.
lrtj_ schreef:

Odez schreef:Hoi! Ik heb Hanneke en ik kom met mijn bijrijpaardje Odessa (17 jaar). Het wordt onze eerste keer, dus ben erg benieuwd. Nu al zin in!

Myour schreef:Hier rustig dagje gehad, eerst gewerkt en daarna Mexx gereden. Hij deed 't zo fijnop de rechterhand sprong ie vandaag zo fijn de stap-galop overgang zonder omhoog te komen verder
linksom reageert ie nu wel goed op de hulp maar dat vindt ie nog iets lastiger. Wil echt weer lessen mja nog even geduld.
lrtj_ schreef:Bij deze het defenitieve ontwerp van de polo's en truien,
Ik was bij de eerste ontwerpen de naam van de ruiter vergetenmaar bij de andere gelukkig niet
![]()
[ Afbeelding ]
flooredking schreef:[ Afbeelding ] moe paard![]()
Ik wil ook graag hardlopen, en buikspieren. Alleen dan denk ik 'hmm nee, te moe..' Of ik moet veel leren, en dan stel ik het elke keer weer uit... En mijn billen mogen ook best iets strakker![]()
Wat is het geheim? Dat je het steeds doet?

flooredking schreef:Ik heb er ook ontzettend veel zin in! Moet nog wel wat conditie trainen (allebei) hahaha. Paard is al na 40 min moe![]()
Doen er hier mensen naast paardrijden ook nog een andere sport of hardlopen ofzo?
) mezelf voorbij. Dus toen ben ik met het hardlopen gestopt.
.
Odessa is de moeder van het paard van Liessie55. Die truien zijn heel tof, vooral die zwarte met roze letters. Ik doe er graag aan mee.