Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loetie84 schreef:Yvie_Juudje @ [EV] KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing. Hier gaat het nu over volgens mij... Maar dan dus met KNHS er bij op de mouw...
) Merel_Claire schreef:Zullen we per PB onze bestelling (maat, hoeveel stuks, eventueel een ander ontwerp) aan Coquette doorgeven? Hou jij dan een lijstje bij?
mocht je andere lettertype willen laat het dan even weten of als er andere bijzondere dingen zijn
Loetie84 schreef:Yvie_Juudje schreef:Edit: Laat eigenlijk ook maar, ieder eigen keuze...
Ben ik geen voorstander van nog steeds. Plus dat je ook dan iedereen individueel verzendkosten moet gaan betalen.
Waarom kan het niet samen?
Ik ben het (in eerste instantie) niet eens met de kleur en de belettering, maar stap daar over heen omdat de rest dat wel wil en ik toch graag een leuk aandenken aan de week wil hebben. Ik snap dan werkelijk waar niet dat iemand zo kan vallen over een mega klein stukje tekst op de mouw
_coquette_ schreef:passie schreef:Moeten we niet even wachten tot iedereen gestemd heeft voordat we gaan beslissen waar we gaan bestellen?
Ik denk dat we dat in het stemmen mee moeten nemen?
_coquette_ schreef:Merel_Claire schreef:Zullen we per PB onze bestelling (maat, hoeveel stuks, eventueel een ander ontwerp) aan Coquette doorgeven? Hou jij dan een lijstje bij?
Ja ik hou een lijst bij!mocht je andere lettertype willen laat het dan even weten of als er andere bijzondere dingen zijn
![]()
Ow enne waar bestellen we?
Maar ik denk dat we eerst moeten stemmen?
_coquette_ schreef:Ik wil best een definitief voorbeeld maken enz maar dan wil ik wel graag weten waar jullie willen dat het besteld wordt?
Willen jullie bij tshirtdeal voor een tshirt betaal je €15 en voor een polo €19
Of bij spreadshirt hier betaal je voor een tshirt €20,60 (bij 12 artiekelen €17,50) en voor een polo €29 (bij 12 artikelen €24,65). Het is bij spreadshirt niet mogelijk om Instructieweek achter elkaar te doen op een Shirt. Dus houd hiermee rekening.
Er moet nog even gekeken worden naar welk lettertype, aangezien niet elk lettertype mogelijk is op de mouw. En je anders met 2 verschillende soorten lettertype werkt.
Vul even het lijstje in:
Ik stem voor Navy shirt/polo met Oranje opdruk (naam+naampaard+knhsinstructieweek)
Anke
Conchita
Ik stem voor tshirtdeal of Spreadshirt:
Anke - Tshirtdeal
Conchita - Maakt niet uit
Sita_ schreef:_coquette_ schreef:Ik wil best een definitief voorbeeld maken enz maar dan wil ik wel graag weten waar jullie willen dat het besteld wordt?
Of bij spreadshirt hier betaal je voor een tshirt €20,60 (bij 12 artiekelen €17,50) en voor een polo €29 (bij 12 artikelen €24,65). Het is bij spreadshirt niet mogelijk om Instructieweek achter elkaar te doen op een Shirt. Dus houd hiermee rekening.
Er moet nog even gekeken worden naar welk lettertype, aangezien niet elk lettertype mogelijk is op de mouw. En je anders met 2 verschillende soorten lettertype werkt.
Vul even het lijstje in:
Ik stem voor Navy shirt/polo met Oranje opdruk (naam+naampaard+knhsinstructieweek)
Anke
Conchita
Passie/ Danielle
Anke - Tshirtdeal
Passie - Tshirtdeal
passie schreef:Ik wil best een definitief voorbeeld maken enz maar dan wil ik wel graag weten waar jullie willen dat het besteld wordt?
Vul even het lijstje in:
Anke
Conchita
Passie/ Danielle
Demi de Best/ XxDeemsx
Anke - Tshirtdeal
Passie - Tshirtdeal
Demi-Tshirtdeal
_coquette_ schreef:Ik wil best een definitief voorbeeld maken enz maar dan wil ik wel graag weten waar jullie willen dat het besteld wordt?
Vul even het lijstje in:
Anke
Conchita
Passie/ Danielle
Demi
U2andI/Sanne
Anke - Tshirtdeal
Passie - Tshirtdeal
Demi - Tshirtdeal
Sanne - Tshirtdeal