Het pest-kind is terug!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

unicorn_kiss

Re: Het pest-kind is terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 14:21

Heeft de staleigenaar nog iets zinnigs gezegd? Imo treft deze man net zoveel schuld als het kind.

Anyway, wel super natuurlijk dat je met een schone lei kan beginnen, hopelijk bevalt het!

Friso_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 14:58

Telpeva schreef:
Zo dan... als dat onder mishandeling valt, zou je nog contact kunnen opnemen met een plaatselijke krant met je verhaal. 'Paard gestolen en mishandeld' zou het kopje dan zijn, dat zou imo toch wel een klein beetje confronterend moeten zijn voor die meid die al beweerde dat jullie zelf niet goed voor die pony zorgden. Of ben ik dan erg gemeen... :oo ~~}>

Nee dat is absoluut niet gemeen! Ik zou het wel doen tenminste. :=

Frederique22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:19

Gelukkig gaat het nu goed op de andere stal! Ik ben wel benieuwd wat de politie tegen dat meisje en de moeder heeft gezegd.,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 18:36

Zo wat een einde , hopelijk blijft het goed gaan en kan je dochter weer genieten!

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 19:33

Ik zou het wel wat gemeen vinden. Vergeet niet dat het een meisje van 12 is die geen grenzen leert kennen. Ik zou de stalling wel door de slijk trekken, omdat ze geen bescherming bieden voor de kinderen en ze maar van alles kunnen uitspoken met paarden. Wat nou als niemand het was opgevallen? een 12 jarig meisje dat in de vrieskou verdwaalt in het bos! Ik vind dat ronduit zorgelijk. Had erg slecht kunnen aflopen, en geen mens die zich om dat kind bekommert. Vind dat ronduit sneu, arm kind leert geen flikker in haar leven. Dan ga je niet haar ook nog door de slijk halen op tv. De eigenaar van het terrein? afmaken.... levensgevaarlijk zo'n man met zo'n bedrijf.

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 20:35

Benfan schreef:
Ik zou het wel wat gemeen vinden. Vergeet niet dat het een meisje van 12 is die geen grenzen leert kennen. Ik zou de stalling wel door de slijk trekken, omdat ze geen bescherming bieden voor de kinderen en ze maar van alles kunnen uitspoken met paarden. Wat nou als niemand het was opgevallen? een 12 jarig meisje dat in de vrieskou verdwaalt in het bos! Ik vind dat ronduit zorgelijk. Had erg slecht kunnen aflopen, en geen mens die zich om dat kind bekommert. Vind dat ronduit sneu, arm kind leert geen flikker in haar leven. Dan ga je niet haar ook nog door de slijk halen op tv. De eigenaar van het terrein? afmaken.... levensgevaarlijk zo'n man met zo'n bedrijf.

Amen! _/-\o_ eindelijk nog iemand die inziet dat het hier over een kind gaat die totaal geen sturing krijgt. Natuurlijk zijn haar acties absoluut niet goed te praten, maar ik vind wel dat er hier best pittig over haar gesproken wordt.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 21:07

XLeandrosX schreef:
Benfan schreef:

Amen! _/-\o_ eindelijk nog iemand die inziet dat het hier over een kind gaat die totaal geen sturing krijgt. Natuurlijk zijn haar acties absoluut niet goed te praten, maar ik vind wel dat er hier best pittig over haar gesproken wordt.

Dank je, maar ben toch niet de enige? ik lees bij dit soort topics nauwelijks de reacties omdat die 90% van de tijd niks toevoegen. Maar kreeg dit wel een beetje mee. Erg jammer dat mensen niet snappen dat geen opvoeding krijgen betekend dat je niet opgevoed bent. Dit kind kan ook geestelijk niet in orde zijn, al ben ik er bijna zekerder van dat het hier om geestelijke verwaarlozing gaat. De staleigenaar is een volwassen man die echt nu wel beter hoort te weten. En nu dat meisje daar gewoon nog mag lopen.. geen huisarrest? veiligheid voor het kind zelf of de paarden? heel ernstig allemaal.

Nietes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 21:15

Friso_lover schreef:
Telpeva schreef:
Zo dan... als dat onder mishandeling valt, zou je nog contact kunnen opnemen met een plaatselijke krant met je verhaal. 'Paard gestolen en mishandeld' zou het kopje dan zijn, dat zou imo toch wel een klein beetje confronterend moeten zijn voor die meid die al beweerde dat jullie zelf niet goed voor die pony zorgden. Of ben ik dan erg gemeen... :oo ~~}>

Nee dat is absoluut niet gemeen! Ik zou het wel doen tenminste. :=

+1 *\o/*

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 21:29

Vandaar ook de laatste zin uit mijn stukje, dit was bedoelt om uit te drukken dat het niet serieus bedoelt was maar volgens mij is dat niet gelukt.
Telpeva schreef:
Of ben ik dan erg gemeen... :oo ~~}>

Tuurlijk kan een kind zelf er niks aan doen, het zijn volwassenen die in dit geval de fouten hebben gemaakt door niet of nauwelijks in te grijpen. En dan bedoel ik niet TS hoor, maar de ouders van het kind zelf en de pensionstal waar het kind de vrije gang kon gaan.

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 21:43

Telpeva schreef:
Vandaar ook de laatste zin uit mijn stukje, dit was bedoelt om uit te drukken dat het niet serieus bedoelt was maar volgens mij is dat niet gelukt.
Telpeva schreef:
Of ben ik dan erg gemeen... :oo ~~}>

Tuurlijk kan een kind zelf er niks aan doen, het zijn volwassenen die in dit geval de fouten hebben gemaakt door niet of nauwelijks in te grijpen. En dan bedoel ik niet TS hoor, maar de ouders van het kind zelf en de pensionstal waar het kind de vrije gang kon gaan.

Kind kan er zelf inderdaad niet aandoen dat ze niet beter opgevoed is. Maar dat wil niet zeggen dat er geen consequenties aan verbonden horen te worden. De bedoeling is toch dat ze hiervan leert? Zoals het nu gaat is dat waarschijnlijk niet het geval.

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 21:27

hoe gaat het nu met de pony? en is er verder nog wat gebeurd?

Pienie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 09:01

gaat het nu allemaal goed ?

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:30

Is er nog vooruitgang? Ben erg benieuwd hoe de stalhouder het kind gaat aanpakken. Of hebben jullie nu jullie weg zijn alles los gelaten?

Frederique22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 19:07

Ik vind het wel vreemd dat zodra er getwijfeld wordt aan de echtheid van dit verhaal, de TS niks meer van zich laat horen.. (Niet dat ik eraan twijfel maar toch)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 19:12

Frederique22 schreef:
Ik vind het wel vreemd dat zodra er getwijfeld wordt aan de echtheid van dit verhaal, de TS niks meer van zich laat horen.. (Niet dat ik eraan twijfel maar toch)

Vreemd? Vind daar niks vreemds aan. Probeer aan een kudde bokkers die zich soms gedragen als een kudde schapen maar eens je gelijk te bewijzen. Als bokt het echt goed te pakken heeft kun je op kop gaan staan, ze geloven je toch niet. Of het verhaal in dit geval waar of niet waar is, ik zou er niet een beginnen. :)

Frederique22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 19:15

Judith_ schreef:
Frederique22 schreef:

Vreemd? Vind daar niks vreemds aan. Probeer aan een kudde bokkers die zich soms gedragen als een kudde schapen maar eens je gelijk te bewijzen. Als bokt het echt goed te pakken heeft kun je op kop gaan staan, ze geloven je toch niet. Of het verhaal in dit geval waar of niet waar is, ik zou er niet een beginnen. :)

Tja, dat is inderdaad zo. Maar voor de mensen die het verhaal wel geloven plaatst ze dan ook geen update. Hoe wil je dat dan verklaren? Ik zeg niet dat ze verplicht is ofzo, maar toch blijf ik t vreemd vinden..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 19:16

Die hele discussie is eerder al genoeg geweest om het topic op slot te zetten, waarom opnieuw erover beginnen? let it go...

Frederique22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 19:20

Telpeva schreef:
Die hele discussie is eerder al genoeg geweest om het topic op slot te zetten, waarom opnieuw erover beginnen? let it go...

Als je mijn reactie goed had gelezen had je gezien dat ik schrijf dat ik er zelf niet aan twijfel maar dat het akelig toevallig is dat er nu geen updates meer komen. En als je graag wil dat hier geen discussie over komt is het niet erg handig om zelf te reageren waardoor ik daar ook weer op reageer he.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 19:22

Je zegt dat je er niet aan twijfelt, en toch aan je reacties te lezen doe je dat wel. Ik begrijp wel dat de TS geen zin meer heeft om hier te reageren. Wss heeft ze het druk zat, en kom je hier ook niet voor de lol als je je constant moet verantwoorden tegenover iedereen.

Frederique22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 19:27

Tja geloof dan maar dat ik twijfel, zelf weet ik toch wel wat ik wel en niet vind. Maarja laat ook maar, ik heb ook geen zin om mijzelf te verantwoorden. Ik snap dat de TS ook heel goed zo'n gevoel kan hebben.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:41

ts is niet meer online geweest sinds laatste post zag ik gisteren dus... Laat haar lekker een leven hebben :D

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:48

Heeft dit "pest kind" verhaal nu een happy end ??

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:53

Frederique22:

Zie de modopmerking op pag. 18 van dit topic:

Citaat:
Moderatoropmerking:
Bij deze gaat het topic weer open, willen degene die twijfelen aan de echtheid van dit verhaal dit gewoon voor zich houden, je hoeft niet reageren.
De andere topics hierover zullen een definitief op slot blijven.

Door jou reactie ga je er gewoon op door.

Laat het topic toch lekker open blijven júist zodat TS af en toe updates kan plaatsen (indien zij dit wil/kan!) en ga niet weer lopen mekkeren.......

Frederique22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:56

JoyCiej007 schreef:
Frederique22:

Zie de modopmerking op pag. 18 van dit topic:

Citaat:
Moderatoropmerking:
Bij deze gaat het topic weer open, willen degene die twijfelen aan de echtheid van dit verhaal dit gewoon voor zich houden, je hoeft niet reageren.
De andere topics hierover zullen een definitief op slot blijven.

Door jou reactie ga je er gewoon op door.

Laat het topic toch lekker open blijven júist zodat TS af en toe updates kan plaatsen (indien zij dit wil/kan!) en ga niet weer lopen mekkeren.......

Zie mijn laatste post.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 00:01

ja die heb ik gelezen, maar je gaat er dus wél op door. Ondanks dat je nu dan zegt dat je het niet zelf denkt......... dat doet toch niet terzake?

Door jou gespeculeer lok je dan weer reacties van anderen uit, want je post ging nou eenmaal over de geloofwaardigheid van het verhaal van TS............
Lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen????

Heeft toch ook geen meerwaarde dan, om dat nog in het topic te vermelden?

Laat iedereen er gewoon over ophouden en laten we gewoon weer ontopic gaan, en voorkomen dat dit topic wéér gesloten wordt...