Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Telpeva schreef:Zo dan... als dat onder mishandeling valt, zou je nog contact kunnen opnemen met een plaatselijke krant met je verhaal. 'Paard gestolen en mishandeld' zou het kopje dan zijn, dat zou imo toch wel een klein beetje confronterend moeten zijn voor die meid die al beweerde dat jullie zelf niet goed voor die pony zorgden. Of ben ik dan erg gemeen...![]()
Benfan schreef:Ik zou het wel wat gemeen vinden. Vergeet niet dat het een meisje van 12 is die geen grenzen leert kennen. Ik zou de stalling wel door de slijk trekken, omdat ze geen bescherming bieden voor de kinderen en ze maar van alles kunnen uitspoken met paarden. Wat nou als niemand het was opgevallen? een 12 jarig meisje dat in de vrieskou verdwaalt in het bos! Ik vind dat ronduit zorgelijk. Had erg slecht kunnen aflopen, en geen mens die zich om dat kind bekommert. Vind dat ronduit sneu, arm kind leert geen flikker in haar leven. Dan ga je niet haar ook nog door de slijk halen op tv. De eigenaar van het terrein? afmaken.... levensgevaarlijk zo'n man met zo'n bedrijf.
XLeandrosX schreef:Benfan schreef:Ik zou het wel wat gemeen vinden. Vergeet niet dat het een meisje van 12 is die geen grenzen leert kennen. Ik zou de stalling wel door de slijk trekken, omdat ze geen bescherming bieden voor de kinderen en ze maar van alles kunnen uitspoken met paarden. Wat nou als niemand het was opgevallen? een 12 jarig meisje dat in de vrieskou verdwaalt in het bos! Ik vind dat ronduit zorgelijk. Had erg slecht kunnen aflopen, en geen mens die zich om dat kind bekommert. Vind dat ronduit sneu, arm kind leert geen flikker in haar leven. Dan ga je niet haar ook nog door de slijk halen op tv. De eigenaar van het terrein? afmaken.... levensgevaarlijk zo'n man met zo'n bedrijf.
Amen!eindelijk nog iemand die inziet dat het hier over een kind gaat die totaal geen sturing krijgt. Natuurlijk zijn haar acties absoluut niet goed te praten, maar ik vind wel dat er hier best pittig over haar gesproken wordt.
Friso_lover schreef:Telpeva schreef:Zo dan... als dat onder mishandeling valt, zou je nog contact kunnen opnemen met een plaatselijke krant met je verhaal. 'Paard gestolen en mishandeld' zou het kopje dan zijn, dat zou imo toch wel een klein beetje confronterend moeten zijn voor die meid die al beweerde dat jullie zelf niet goed voor die pony zorgden. Of ben ik dan erg gemeen...![]()
Nee dat is absoluut niet gemeen! Ik zou het wel doen tenminste.
Telpeva schreef:Of ben ik dan erg gemeen...![]()
Telpeva schreef:Vandaar ook de laatste zin uit mijn stukje, dit was bedoelt om uit te drukken dat het niet serieus bedoelt was maar volgens mij is dat niet gelukt.Telpeva schreef:Of ben ik dan erg gemeen...![]()
Tuurlijk kan een kind zelf er niks aan doen, het zijn volwassenen die in dit geval de fouten hebben gemaakt door niet of nauwelijks in te grijpen. En dan bedoel ik niet TS hoor, maar de ouders van het kind zelf en de pensionstal waar het kind de vrije gang kon gaan.
Frederique22 schreef:Ik vind het wel vreemd dat zodra er getwijfeld wordt aan de echtheid van dit verhaal, de TS niks meer van zich laat horen.. (Niet dat ik eraan twijfel maar toch)
Judith_ schreef:Frederique22 schreef:Ik vind het wel vreemd dat zodra er getwijfeld wordt aan de echtheid van dit verhaal, de TS niks meer van zich laat horen.. (Niet dat ik eraan twijfel maar toch)
Vreemd? Vind daar niks vreemds aan. Probeer aan een kudde bokkers die zich soms gedragen als een kudde schapen maar eens je gelijk te bewijzen. Als bokt het echt goed te pakken heeft kun je op kop gaan staan, ze geloven je toch niet. Of het verhaal in dit geval waar of niet waar is, ik zou er niet een beginnen.
Telpeva schreef:Die hele discussie is eerder al genoeg geweest om het topic op slot te zetten, waarom opnieuw erover beginnen? let it go...
Citaat:Moderatoropmerking:
Bij deze gaat het topic weer open, willen degene die twijfelen aan de echtheid van dit verhaal dit gewoon voor zich houden, je hoeft niet reageren.
De andere topics hierover zullen een definitief op slot blijven.
JoyCiej007 schreef:Frederique22:
Zie de modopmerking op pag. 18 van dit topic:Citaat:Moderatoropmerking:
Bij deze gaat het topic weer open, willen degene die twijfelen aan de echtheid van dit verhaal dit gewoon voor zich houden, je hoeft niet reageren.
De andere topics hierover zullen een definitief op slot blijven.
Door jou reactie ga je er gewoon op door.
Laat het topic toch lekker open blijven júist zodat TS af en toe updates kan plaatsen (indien zij dit wil/kan!) en ga niet weer lopen mekkeren.......