Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simyo schreef:gave foto's weer zeg!
sabszz, och wat een heerlijk verhaal! haha, was dat tijdens de instructieweek?
Dus als 16 jarige ben je wel 1 van de jongste begrijp ik?
tjah als er dan meer van 15/16/17 zijn is het alsnog niet erg, maar als er dalijk maar iets van 3 ofzo zijn dan is het alweer wat minder....
tjah als er dan meer van 15/16/17 zijn is het alsnog niet erg, maar als er dalijk maar iets van 3 ofzo zijn dan is het alweer wat minder....
Wij waren vorig jaar een hele groep meiden van 15/16/17/18/19. cindy1000 schreef:Prisjee91 schreef:Gaaf! Zat ruimte om foto's te maken dus!
Als ik me camera mee durf te nemen lol
hahaha, er zijn vast heel erg veel die hun camera meenemen !
Zijn er ook meiden van 13/14 erbij ? Want volgens mij zijn de meeste wel 16/17 zo.

die van mij denkt vast bij zo'n hekje: ik kan er niet langs, staat toch een hek?
_KellyAV schreef:pietiedecy schreef:gaaf zeg!die van mij denkt vast bij zo'n hekje: ik kan er niet langs, staat toch een hek?
haha,
Die van mij dacht ook zo hoor. Ik reed er opaf en het was echt BAAAAAAAAS HEK DAAR MAG IK NIET OVERHEEHEEEEN!!!!
Moest hem ook wel aanmoedigen hoor haha
Ik heb dit jaar voor het eerst gesprongen met mijn fries, die dacht ook, ja, wat moet ik hier nu weer mee?!! hahaha, maar nu springt ze er zo over, en ook nog vrij hoog, kan opzich wel goed springen!
de rest van de friezen hier zijn van die lompe dingen die alle balken er af gooien :}:} _Sannee schreef:bente12 schreef:ik zie ook op forums dan mensen de bak inspringen vanaf een wal en er weer uitspringen, is dat niet dood eng haha? lijkt me wel gaaf!
Haha, dat durfde ik vorig jaar ook niet.Meisje uit onze groep heeft dat met haar pony gedaan, en dat leverde hilarische beelden op. *He toot*
voor de rest ging het super hoor!
Lioony schreef:_Sannee schreef:
Haha, dat durfde ik vorig jaar ook niet.Meisje uit onze groep heeft dat met haar pony gedaan, en dat leverde hilarische beelden op. *He toot*
Hé, niet roddelen jullie!![]()
Jeetje wat hebben wij daarna toen gelachen in de kantine zeg..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=aJgHAYZZCOY
Simyo schreef:Wat een geweldig filmpje! hahaha, dat prethoofd na de 1e keer toen je er bijna vanaf lag! heel leuk!
En leuk dat al die mensen je zo aanmoedigen!!
bente12 schreef:Lioony schreef:
Hé, niet roddelen jullie!![]()
Jeetje wat hebben wij daarna toen gelachen in de kantine zeg..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=aJgHAYZZCOY
hahaha geweldig! maar t ziet er toch best eng uit hahaha!