KNHS instructieweken 2013 pony's!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Re: KNHS instructieweken 2013 pony's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:32

Kluisjes komen inderdaad onder de voerbak in de nieuwe stal, wat daar allemaal in gaat passen durf ik zo nog niet te zeggen.

Paddocks zijn inmiddels weg. De planning is wel om nieuwe te maken, maar wanneer die er zijn is mij nog niet bekend.
Grazen kan verder aan de hand.

dominiquew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 06:22

xDebora schreef:
Ja, eigenlijk wel hé! Maar iedereen heeft het en ik vind het ook heel leuk staan. Alleen wat zonde, maar ik kan ook zo veel mogelijk kopen als het in de aanbieding is :P

Ik heb ook geen setjes hoor$

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 07:39

Maud, ik wil heel graag deze:
Voorbenen
Achterbenen
Las er een stukje over in, volgens mij, de paard en sport. Ze beschermen goed en zorgen dat het niet zo warm word aan de benen. Werd heel erg aangeraden!
Voor de rest heb ik ook eigenlijk alleen maar van die goedkopen kapjes. Hij heeft ze nodig, want af en toe tikt ie z'n achterbeentjes aan.

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 07:44

@Ayleen ik was idd ook aan zo iets aan het denken! Misschien wil de kerstman me die wel cadeau doen :P

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 08:03

Hahhahaaha jaaa ik heb kerstman ook lief aangekeken of ik die mocht :p

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 08:46

Een instructeur die het verplicht?

Ik heb dalmar's (eventers) zijn eigenlijk mn cross beschermers maar dressuur/longeer
er ook mee als ik wat omdoe. Zit.een harde plaat aan de voor.en echterkant van de beschermers
zodat de pezen goed.beschermt.zijn. Vaak achter dan gewoon normale.peeskappen met rijden.

Die promax veschermers zijn ook erg mooi! Heb alleen wel al buj veel mensen gezien dat ze snel
kapot.zijn (met aantikken gaat dat spul stuk )

maureen58

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 10:44

Ik heb als been bescherming BR kappen in wit en zwart en hoge achter omdat die van mij nog wel eens een gekke sprong of sprintje kan trekken haha! Die zijn ook makkelijk om en af te doen en schoon te maken. En ik heb van Anky, die doe ik meestal om met buitenrit of cross. Voor de rest bandages voor de dressuur les omdat ik dat mooi vindt en ik zit te twijfelen om springschoenen aan te schaffen omdat hij laats een plekje op z'n voorkoot had..

Wel apart dat jou verplicht wordt om beenbescherming om te doen, is toch je eigen keus :)

dominiquew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 11:47

Ayleen_R schreef:
Maud, ik wil heel graag deze:
Voorbenen
Achterbenen
Las er een stukje over in, volgens mij, de paard en sport. Ze beschermen goed en zorgen dat het niet zo warm word aan de benen. Werd heel erg aangeraden!
Voor de rest heb ik ook eigenlijk alleen maar van die goedkopen kapjes. Hij heeft ze nodig, want af en toe tikt ie z'n achterbeentjes aan.

Die beschermers zijn echt goed! een vriendin van mij heeft ze ook :D

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 14:20

Ik vind ook dat het mijn keus is maar als ik zonder kom negeert hij me gewoon en krijg ik alleen te horen waar mijn kapjes zijn. Het gebeurdt wel een dat hij zich stoot maar dat gebeurd even vaak in de wei en daar gan ze ook gewoon zonder iets in. En als hij zich aanstoot is het niet meer dan een krasje.

loesverlouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 16:37

Is het erg als je , je startkaart pas midden januari hebt ? Kan je dAn gewoon inschrijven ?

dominiquew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 16:42

loesverlouw schreef:
Is het erg als je , je startkaart pas midden januari hebt ? Kan je dAn gewoon inschrijven ?

volgens mij kan je je gewoon inschrijven dan hoor! anders moet je even mailen :)

loesverlouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 16:44

Oké dat zal ik doen, is het kamp ook geschokt voor een wat kijkerige pony ?

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 16:46

Kijkerig maakt niet zo veel uit (is die van mij ook heel erg), maar je moet er dan wel niet bang op zijn want er is best veel te zien voor ze.

loesverlouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 16:47

Ja dat klopt, is idd even wennen voor ze !

loesverlouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 16:49

Heb gemaild als het kan schrijf ik me sws in !

kimxcentella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 16:52

M'n verzorgpony kijkt ook altijd even als we ergens voor het eerst zijn, maar na een paar rondjes is ze meestal al weer gewend. Ben benieuwd hoe het gaat op kamp!

loesverlouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 16:55

Ja ik anders ook wel ! Hoop wel dat ze ook even na buiten kunnen .

kimxcentella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 16:57

Heb er super veel zin in! Ik ga dit jaar voor het eerst! Ben al weer eerder op het KNHS centrum geweest dus is wel leuk om alles weer eens te zien!

kimxcentella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 16:58

loesverlouw schreef:
Ja ik anders ook wel ! Hoop wel dat ze ook even na buiten kunnen .

Ik heb gelezen dat ze wel elke dag even op de paddock kunnen maar ik laat haar denk ik ook elke dag wel even grazen aan de hand.

loesverlouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 16:59

Ja idd kunnen ze lekker even ontspannen ! Ik ga ook voor het eerst mag van me ouders moet allen even kijken welke week ?

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 17:00

kimxcentella schreef:
Heb er super veel zin in! Ik ga dit jaar voor het eerst! Ben al weer eerder op het KNHS centrum geweest dus is wel leuk om alles weer eens te zien!

Vergeet maar wat je allemaal gezien heb ;) bijna alles gaat veranderen de komende jaren

kimxcentella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 17:03

palousa_boy schreef:
kimxcentella schreef:

Vergeet maar wat je allemaal gezien heb ;) bijna alles gaat veranderen de komende jaren

Had inderdaad gelezen dat de stallen helemaal anders worden, maar ik heb niet alles gezien. Ik was er namelijk vorig jaar zomer met het hippiade. Worden die ringen ook veranderd?

kimxcentella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 17:05

loesverlouw schreef:
Ja idd kunnen ze lekker even ontspannen ! Ik ga ook voor het eerst mag van me ouders moet allen even kijken welke week ?

Ik ga in week 6 omdat dan nog niet iedereen in nederland vakantie heeft, ik woon namelijk in zeeland.

loesverlouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 17:09

kimxcentella schreef:
loesverlouw schreef:

Ik ga in week 6 omdat dan nog niet iedereen in nederland vakantie heeft, ik woon namelijk in zeeland.

Volgensmy heb ik dan ook al vakantie , ja das wel fijn idd

xDebora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 17:15

Ik heb wel een heel leuk paars, met roze en bruin sjabrak (zitten in strepen wat over elkaar). Als ik daar leuke bruine/paarse/roze bandages bij koop, is die set ook compleet!
Ook heb ik gewoon zwarte peesbeschermers, die kunnen overal wel bij. En ik wil nog een hele blauwe of rode set (voor springen en cross) kopen... Ach, ik zie wel!
Ik vind het eigenlijk wel een leuk om alles zo goedkoop mogelijk te krijgen, niet omdat ik het anders niet kan betalen, maar gewoon lekker op koopjes afgaan x'D Ik zit ook druk op divoza kerstballen te zoeken, kan je korting krijgen! En bij EJ is ook wel leuke korting!

Edit: deze beenbescherming ziet er ook wel 'leuk' uit: http://www.ej.nl/products/10000133/3030 ... ECK+3-IN-1
Is die ook goed? Iemand ervaring?