[Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anthonia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:02

Tinkels schreef:
Ja ik zag het Antonia ;) heb je wat een braaf paard?? :+

Volgens mij rijden we met z'n 5en.. want er staat 1tje op die zich heeft afgemeld volgens mij.

Zo staan er wel meer op waarvan ik weet dat ze niet meedoen...

ehm soms :+ vorige keer in St. Johannesga zag hij wel veel spoken dus ik hoop dat we een beetje fatsoenlijk rondjes kunnen rijden :') die van jou dan?
oh dat is opzich wel fijn, met zijn 5en in een 20x60 baan moet lukken

oh jongens ik kijk er best wel tegenop vanavond :+ :') straks komen er allemaal van die hele goeie en dan rijd ik daar :') :')

MarLottie

Re: [Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:07

dat gevoel herken ik, hahahaa ik verdwijn tussen al die goeie

maaikevdpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:12

Bij mij wordt het ook feest vanavond, rij net weer een week met hem.. Maar het is maar 15 min, thuis even aan de longe uit laten stuiteren, komt het vast goed ;) Ben er alleen nog steeds niet uit of ik in tenue of half tenue (wel een witte broek, maar niet met jasje maar met een truitje oid.) We gaan toch niet door maar is een leuk uitje zo op de maandag avond ;)

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:13

connepon85 schreef:
hoi hoi,

Henriette van MacRider plaatst nu elke week op Paard&Lifestyle http://www.paardenlifestyle.com een kort verslagje waarin wordt aangegeven wie er door zijn naar de volgende ronde! Week 7 en 8 staan er nu op :)

Als jullie nog foto's/video's/ervaringen hebben die jullie willen delen, laat het me dan maar even weten of stuur dat naar info@paardenlifestyle.com

Ja ik werd erop gewezen dat ik erop stond inderdaad! Leuk :)

En voor iedereen die zichzelf zenuwachtig zit te maken: dat is echt nergens voor nodig. Je moet gewoon rijden zoals thuis, je hebt rustig de tijd om dingen te laten zien en je paard fijn voor te stellen. Als je nu al denkt dat je niet goed genoeg bent, dan wordt het natuurlijk helemaal niks..

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:16

onze lijst staat er ook al op :) Ik mag in de eerste groep om 18.00. We rijden 20 minuten en ik zit in een groep van 5, dus dat is wel prima!

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:22

Ik zit eraan te denken om mee te doen met mijn merrie. Ik wil in Mei meedoen in Maasdijk of Oude-Tonge, lijkt me leuk om te proberen en goed voor mijn merrie, aangezien ze nog niet meegeweest is op wedstrijd of ander terrein. :j

Bocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:46

Tis nu 20 min *\o/* .... Ik mag in de eerste groep M 18.40 t/m 19.00 (Winschoten)

Iedereen heel veel succes en we hebben dr zin in!!

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:50

Wij zitten met 4 in een groepje in het M en mogen 20 min. Daar ben ik wel heel blij mee!!
Enkel moeten ze in het zzlicht en zzzwaar met 2 mensen met 2 paarden tegelijk :')

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:03

ik mag vanavond in de groep van 19.00 :)

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:05

Seasons schreef:
Ik zit eraan te denken om mee te doen met mijn merrie. Ik wil in Mei meedoen in Maasdijk of Oude-Tonge, lijkt me leuk om te proberen en goed voor mijn merrie, aangezien ze nog niet meegeweest is op wedstrijd of ander terrein. :j

Als je in oude tonge gaat zie ik je nog!

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:06

Ingeltje schreef:
ik mag vanavond in de groep van 19.00 :)

Succes!

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:09

dank!

Misschien is deze vraag al 100x gesteld; maar ben je verplicht de manen te vlechten? Ik kan dit namelijk niet terug vinden in het reglement maar zie wel bij de meesten op de filmpjes die ze gemaakt hebben dat ze wel gevlochten hebben.

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:14

Nee, en je hoeft ook niet in wedstrijd kleding :-) Dus trek je leukste setje aan haha

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:25

ja klopt dat had ik gelezen van het wedstrijdtenue :) maar vlechten kon ik dus niet vinden. Oke :D dan doe ik dat niet, haha! Scheelt me weer vlechten zo meteen hehe. Ik was wel van plan een witte rijbroek aan te doen maar doe gewoon een leuk vest aan dan :D

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:26

anais96 schreef:
Seasons schreef:

Als je in oude tonge gaat zie ik je nog!

Ik weet wel zeker dat ik mee ga doen in de Klasse L. Altijd het proberen waard. :j

@ Ingeltje
Succes vanavond.

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:28

Toch ga ik misschien vlechten omdat Willempie er dan gewoonweg mooier uitziet, maar dat weet ik nog niet zeker.
En over het apenpakkie ga ik ook nog even denken hoor :')

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:31

Vlechten staat wel netjes. :j Ik ga denk ik gewoon een witte rijbroek aantrekken en een leuk setje erbij.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:32

Ik ga toch maar gewoon in tenue, ik heb geen bodywarmer of leuk vest.. daarentegen wel een leuk grijs tenue. Zijn wel meer die gewoon in wedstrijd tenue gaan toch? Vlechten is een kleine moeite, dat doe ik wel :). Ik zie op de lijst dat ik in het L met allemaal vrij jonge dieren in een groep zit (beginletters C en D). Mijn paardje is wel heel wat ouder (W), maar we zijn pas heel laat begonnen en ik hoop dat ze nu niet hogere verwachtingen hebben ivm haar leeftijd :S (waar kun je je druk om maken he haha)

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:33

Veel succes allemaal! Ik vind het nog steeds leuk om alle ervaringen te lezen!

Hier gaat de training goed en daar ben ik blij om, ik heb nu een iets zekerder gevoel over april. De galop zat nog veel werk aan maar dat gaat steeds beter! Helaas door een kleine miscommunicatie lag ik er zaterdag naast, maar goed, we hadden verder niks en heb heerlijk gereden :D
Maar heb ook wel een beetje het gevoel wat anderen ook laten zien: dan rij IK daar straks tussen al die andere paarden (met mijn arabier...)

Ik vind vlechten trouwens wel netjes staan. Mijn merrie heeft lange manen en ingevlochten komt de hals mooier naar voren. Denk dat ik een hengstenvlecht doe of eventueel grote roosjes.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:36

Henriette had geschreven dat ze het wel erg konden waarderen als de combinaties er tip top uitzien en daar is vlechten toch wel een onderdeel van. Dan geef je wel aan dat je bereid bent geweest om jezelf optimaal te presenteren.

Ik ga eind mei in Oudkarspel meedoen, maar ik zit nu al na te denken over wat ik ga aantrekken. Ik ben 4 jaar niet op wedstrijd geweest, dus ik ben nu al nerveus ;)

Anthonia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:37

ik ga wel vlechten denk ik vind ik wel netjes staan :)
en dan doe ik gewoon een witte broek met een vestje :)

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:38

connepon85 schreef:
Henriette had geschreven dat ze het wel erg konden waarderen als de combinaties er tip top uitzien en daar is vlechten toch wel een onderdeel van. Dan geef je wel aan dat je bereid bent geweest om jezelf optimaal te presenteren.

Ik ga eind mei in Oudkarspel meedoen, maar ik zit nu al na te denken over wat ik ga aantrekken. Ik ben 4 jaar niet op wedstrijd geweest, dus ik ben nu al nerveus ;)

dat is waar ;) ik ga toch maar vlechten geloof ik :P kleine moeite idd!

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:38

connepon85 schreef:

Bedankt! Ik ga die site even bekijken :)

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:43

Ik heb me net ingeschreven voor de MacRider Cup in Oude-Tonge. Jeeej, ben nu al nerveus joh. :+

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 14:49

Seasons schreef:
Ik heb me net ingeschreven voor de MacRider Cup in Oude-Tonge. Jeeej, ben nu al nerveus joh. :+

Leuk man! Tot dan.
Niet nerveus zijn joh. Gewoon lekker rijden en er niks van verwachten :+