heb het hele topic gelezen en wat ben jij goed bezig zeg, petje af
pheebs1992
Geplaatst: 08-02-12 11:52
Wat verschrikkelijk zeg, die blik in zijn ogen op de eerste foto's zegt genoeg... Die heeft heel wat meegemaakt op die korte tijd... Fijn dat je hem hebt kunnen terugkopen, geniet nu maar van je mannetje! be benieuwd hoe hij er over een paar maanden weer uitziet.
Neskolay, je begrijpt dat we weer zitten te wachten op update foto's, hè?
Ik vind dat je het geweldig doet. Hij ziet er al veel blijer uit! En daar gaat het om. De rest komt wel. Hij weet dat het goed komt en voelt zich duidelijk steeds beter. Heerlijke foto's ook in de sneeuw! Ik geloof dat je al voldoende dekens hebt, toch? Ik zal eens kijken wat ik nog heb. Misschien kan ik iets naar je toezenden.
Fiokir
Geplaatst: 08-02-12 14:35
Neskolay schreef:
fotoooooooss Alle actiefoto's zijn spontane acties van Haiko, met name door de hond, daar wilde hij nl mee spelen *foto's verwijderd uit quote*
wauw,,wat ziet hij er super uit
Laatst bijgewerkt door Berdien op 08-02-12 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto's uit quote verwijderd, geen foto's quoten.
agossie: Ja ik ben al aardig geholpen met de dekens maar mocht je nog een dikke winterdeken met hals hebben of weten ergens goedkoop dan hoor ik dat graag!! Thnx!
mebianca: Ik ga eens kijken dankje!!
ponyparadijs: Helaas weet Fiokir niet heel veel van de periode dat ie in Noordbroek stond, zijn nog aan het pb'en! Hoop dat wijzer te worden hoe dit heeft kunnen gebeuren
Heeft hij echt een hals nodig? Het gaat binnenkort weer minder koud worden (helaas). De deken die ik (over) heb is een lekkere warme, maar niet waterdicht. (wel waterafstotend). Ik zou hem heel graag bij mijn eigen paard opleggen, maar hij is te groot. (205, mijn paard heeft 195)
YazhiSien
Geplaatst: 08-02-12 15:15
Hij ziet er een stuk beter uit! Keep Up the good work!
ylva538: Ja gaat super met hem hoor!! hij staat met 3 dekens op en houdt zichzelf overdag wel een paar uren buiten in beweging en op stal krijgt ie lekker veel ruwvoer Op pgn 20 staan foto's in de sneeuw
geerke
Geplaatst: 08-02-12 19:45
kun je de kapotte deken niet naaien?Of mist er echt een stuk? Hij ziet er al veel beter uit in zo een korte tijd! Dankbaar werk,paarden opknappen!
heb net het hele topic doorgelezen. wat een enorme veranderingen, het filmpje van 2010, de foto's op pg 1 en dan de foto's het topic door. wat een prachtig paard, en wat super hoe hij nu aan het opknappen is. Iedereen kan een voorbeeld aan jou en Haiko nemen. ik blijf dit zeker volgen!
geerke
Geplaatst: 08-02-12 20:47
geerke schreef:
ik begreep dat zijn deken stuk was?(of komt alzheimer aankloppen bij me? )
ik was in de war met een ander topic dat heb je als je de hele dag zit te Bokken omdat het buiten -7 is
Neskolay
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-12 20:50
Dank jullie wel!! Heb veel respect voor de mensen die het hele topic van begin tot eind doorlezen ontzettend leuk om te lezen
geerke: Oh haha ja dat kan gebeuren
YvonneV
Geplaatst: 08-02-12 23:14
geerke schreef:
ik begreep dat zijn deken stuk was?(of komt alzheimer aankloppen bij me? )