Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
X_Michelle_X schreef:Er word gevoerd, om een uur of 7 (voer), een uur of 12(hooi), een uur of 3 (voer) en weer een uur of 7 (hooi) geloof ik.. daar waar voer staat kan je ook hooi bijschrijven, ofzo.. biks is basic brok en meusli daar is granenmix.. je mag ook je eigen voer meenemen, dat moet je dan duidelijk op het blaadje schrijven, als je wil dat hun dat voeren,, dan moet je het voor je box bewaren..
Een vriendin van me had zelfs eigen hooi mee, dat lazen de voerders helaas wel eens over het hoofd, maar dat mag dus ook..
en naatuurlijk kun je tussen door ook voeren. Stro word er dagelijks bijgegooit, geloof ik, ofnaja, als het nodig is.. aan het eind van de week moet je hem zelf weer helemaal leeg gooien, mocht je paard op vlas staan (met medische verklaring van de DA) dan hoef je m niet zelf leeg te halen, alleen de vieze plekken..
X_Michelle_X schreef:Ja, en sommige met 2 paarden rijden ook tussen de lessen door op de ander ofzo, hmm, tja, die gene met 2 paarden,, heb ik nog nooit meegemaakt dat die een paard uitleende.. heb ook geen idee of dat kan..?!
Faya__ schreef:Haha trouwens, het is nog anders.
7 uur brok +hooi
12 uur brok
15 hooi
18 brok +hooi

Luf_Midnight schreef:ik zou komend jaar ook graag mee willen naar de M/Z week,, maar zal dan in het nieuwe jaar wel veel moetten starten, en dan zal het wel vol zitten.
hoe zit dat eigenlijk met de M/Z pony week is dat alleen voor kinderen die nog tussen de pony's mogen starten of ook als je tussen de paarden start met je pony?