(-heeft veel indruk achtergelaten) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Buckskey schreef:Dniesy schreef:Is er ook iemand die een rustig strandritje gaat doen?Ik ben zelf niet zo dapper en mijn paardje is ook nog nooit op het strand geweest.
Ik ga iig buitenritten maken samen met Sandra en Rhea, mijn paard is al ervaren maar voor hun zal het ook de eerste keer zijn. Dus je kunt prima met ons mee hoor als je wil maar ik heb al meer mensen gezien in het topic die nog nooit op het strand zijn geweest en ook rustig aan willen doen
Maar misschien wil Leo anders vrijdag wel met me mee.
Buckskey schreef:Hebben meer mensen het probleem dat het inpaklijstje voor je paard vele malen groter is dan het inpaklijstje voor jezelf?
Roosje1987 schreef:Ik sluit me ook graag aan bij de rustige club

Buckskey schreef:Goed, gisteren dus even proefgereden met mijn Engelse zadel. Gelukkig lag ie goed maar de details wil ik jullie besparen, wat een drama! Ik kan me niet voorstellen dat ik jarenlang op die dingen heb rondgereden en zelfs hele dagritten heb weten uit te zitten daarop
, waaien doet het hier altijd
Dus als L2 ruiter mag je middels de groen-paard regel in L3 wel een hoed op? Hoezo consequente regel van de WRAN
Geeft een raar beeld naar de niet western-kenners aan de kant van de bak imo. Of allemaal een cap in de L3 of allemaal een hoed. 
dropje2 schreef:Beste Merel en Lisa,
Natuurlijk heel leuk dat jullie dit willen doen, maar heb je ook naar het tij gekeken?
Als het smorgens hoog water is, kan je beter niet op het strand zijn, dat vinden de pezen van
de benen van je paard niet écht fijn![]()
Misschien is het handiger om met een voor jullie bekende Bokker af te spreken wanneer er paarden naar het strand gaan?
Dan kunnen we kijken wanneer het strand mooi is om te rijden!
Gisteren bleek na onderzoek in de kliniek dat er gelukkig niets ernstig was beschadigd, maar 4 weken stappen komt nu eerst, vleeswondjes aan been en kootholte, gelukkig geen pezen beschadigd!
Altijd nog een stuk minder erg dan je paard kwijt raken...! Ik kom zondag en maandag nog wel helpen met groomen en kijken naar de show, kan ik stiekem toch nog een beetje meegenieten.
maar fijn dat het de goede kant op gaat met Ivy's been
Ik ben ontzettend blij dat ik in een huisje kan slapen!
caravan had nog gekund