Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
trekpaardluf schreef:Maar blijven er na de zuidlaardermarkt ook nog veel paardjes staaan? in de zin van Gedumpt worden?
Mayflower_ schreef:trekpaardluf schreef:Maar blijven er na de zuidlaardermarkt ook nog veel paardjes staaan? in de zin van Gedumpt worden?
Kreeg een smsje van een vriendin dat ze sommige paarden vannacht die er vannacht om 3 uur stonden 5 uur vanmiddag nog steeds op dezelfde plek stonden. Weet niet of er nog 1 achter is gebleven.
Essie73 schreef:trekpaardluf schreef:Maar blijven er na de zuidlaardermarkt ook nog veel paardjes staaan? in de zin van Gedumpt worden?
Tis geen koninginnedag
Letsdunit schreef:Essie73 schreef:Het viel mij ook erg tegen dit jaar, evengoed ben ik er geweest van 7 tot 13u. Werkelijk tot op het bot nat geregent, mijn winterjas bleek niet meer waterdicht te zijn. Gelukkig had ik droge shirts in de auto en heb ik een MountainHorse jas voor 10,- kunnen scoren. Heb verder nagellak en een gaaf halster gekocht. Door de regen heb ik niet veel foto's kunnen maken dit jaar, van dit stel moest ik wel even een foto maken
Ook een manier om Mama en veulen bij elkaar te houden...
Uiteraard ook de dwergfries gezien, snap niet dat mensen zo een beestje laten "leven"
Ik ben smoorverliefd geworden op een heel schatjes minishet veulentje, ik zei al tegen de aanbieder dat ze wel in mijn jaszak mocht, Dat was geen probleem, maar dan wilde meneer ook met me mee haha. Beestje moest 950 euro kosten PLeh......
Dit veulen is met mij mee naar huis, weegt hoogstens 25kg en is er niet best aan toe.
ellepelle27 schreef:Weet iemand van wie al die ponyveulens waren op het vrije veld?Ze stonden gelijk in de eerste rij,tegenover de witte tent waar ook die haflingerhengst stond
Sodeletuut schreef:millennium schreef:Hebben jullie allemaal EJ kortingskaarten gekregen?![]()
Hebben van zes tot half 11 staan flyeren!!! KOUUUUDDD
Jaaa wij zijn goehoeeeed!![]()
We waren toch niet over het hoofd te zien.
) Wendel schreef:Volgens mijn nichtje blijft er elk jaar wel een aantal staan.
Nu ook wanneer ze gechipt worden.
Ze woont in zuidlaren en gaat vaak nog een rondje lopen als alles weg is.
Dan komt ze altijd wel een aantal tegen zegt ze.
Nu dit jaar waren er schuilstallen gebouwd in Vries en gaan de overblijvers eerst daar heen.
nouja, volgende keer beter
Maar ja Hoop dat Jack het dus wel gaat redden