ElCamino schreef:Wat een fantastisch nieuws zeg!!!!
Dit wordt een kerst om nooit te vergeten, maak er een geweldig 2012 van samen !!
SA: super dat jullie ze zo goed geholpen hebben!!!
Het was voor ons een hele gave ervaring en toch hebben we heel wat tranen gelaten... We zijn opgegroeid in rotterdam dus al niet bang aangelegd
maar wat gááf om dan met politie en deurwaarder een paard in beslag te gaan nemen en wat een adrenaline-rush om te weten dat er zo'n nare man achteraan zit die zomaar op je terrein zou kunnen staan en wat sneu toen bleek dat alva heel apatisch was en wat schraal en angstig, en wat een heerlijk geluksgevoel nu hij weer fijn naar huis toe mag, niet meer angstig en apatisch maar stoer, met manen, baldadig en jolig
en een beetje té dik misschien... Geweldig dat we hem dankzij onze stabiele kudde hebben zien ontspannen en herstellen van zijn traumatische ervaring. Zo na, op een paar dagen na, een halfjaar, laten we deze "pup" weer in handen van zijn liefdevolle gezin, met pijn in ons hart maar met tranen van vreugde en een glimlach van geluk
Zo leg ik de titel "gerechterlijk bewaarder" naast me neer en kijken we terug op een geweldig halfjaar met nieuwe vrienden, nieuwe ervaringen en vele mooie en ontroerende momenten
Het is met recht een prachtig kerstkado, voor carmen en astrid, voor alva en ook voor ons.
Mijn dank aan carmen en astrid voor het vertrouwen dat zij in mij hebben gehad!