Ik ga op zaterdag, dan heb ik een vrijkaart omdat ik heb meegedaan aan de zitcompetitie. Ik heb niet hele topic gelezen, maar begrijp ik dat Jean-Francois Pignon weer komt.................... Ach, die vind ik zooo gaaf. Ik ga elk jaar naar HE met me zus.
Jinte
Geplaatst: 25-07-11 17:57
TinekeHorses schreef:
@Jinte; Ben benieuwd, jammer genoeg komt dat programma best laat.
Dat is jammer ja dat 't zo laat pas komt Maar goed, hebben we iets om naar uit te kijken toch?
boooo
Geplaatst: 25-07-11 18:03
Bagheera_206 schreef:
@Bo: Ga je dit jaar ook weer?
Had je al gevraagd, ik ga 2 dagen
Bagheera_206
Geplaatst: 25-07-11 18:05
@Jinte: Ik hoor net dat we toch even de viool van pinkie87/Inge bij iemand moeten droppen. Das klein stukje om, maar Inge heeft aangegeven dat zij dat stukje omrijden gewoon betaald. Dus no worries. Leuk dat je nu toch 2 dagen heen kunt!
Die werkt dus met probleempaarden, zoek maar eens haar site op. www.annemarievandertoorn.nl Echt een fantastisch mens, ze werken op de Monty Roberts manier zeg maar. Heel rustig, zonder geweld.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het eens ben met RockWitch.
Annemarie is altijd zo gezellig dat de stand van Monty Roberts haar uit de Boktlounge moet trekken Ze kan onwijs boeiend vertellen.
Loiz
Geplaatst: 25-07-11 20:40
Jammer dat je maar 1 plekje over hebt Bagheera_206!
rockwitch
Geplaatst: 25-07-11 20:41
Hahaha ja klopt, als die eenmaal op haar praatstoel zit dan zit ze stevig. Dat is tijdens de cursussen ook, ze heeft overal wel een verhaal bij, voorbeelden van paarden die ze daar getraind hebben of waar ze bij zijn geweest. Soms ook zo zwaar hilarisch, want ze kan ook echt goed vertellen.
Ik heb zondag wel een plekje mee terug voor je Engeltje. Aangezien ik er vrijdags al ben word heen rijden wat moeilijker. Uhm ik moet trouwens nog wel afbouwen zondag, dus mocht je meewillen dat zijn we niet vroeg thuis.
Ivonka
Geplaatst: 25-07-11 23:31
juudii5 schreef:
Ik ga heel misschien ook!
Leuk!
Sani
Geplaatst: 26-07-11 00:03
IndianLady schreef:
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het eens ben met RockWitch.
Annemarie is altijd zo gezellig dat de stand van Monty Roberts haar uit de Boktlounge moet trekken Ze kan onwijs boeiend vertellen.
te gezellig mens!
ik ga met de mening van IL en RW.
Osianaa
Geplaatst: 26-07-11 02:20
Ook ik wil gaan. Ik heb wel een vraagje, is het makkelijk te berijken met openbaar vervoer? En Anders, iemand nog een plekje vrij vanaf omgeving leiden? Ik wil zaterdag of zondag gaan..
ik ga vanuit overijssel , weet niet of ik een plekje vrij heb. Momenteel nog een 2 zitter maar mogelijk een andere auto dan. Ik ga alleen wel op vrijdag heen en zondag pas terug
Volgens mij heeft Deurne zelfs een treinstation, en anders zeker een bushalte.... Van Leiden kun je misschien zelfs wel rechtstreeks, naar Eindhoven en die gaat dan door naar Venlo via Deurne. Je moet hoogstens het perron oversteken. Even OV reisinfo checken!
hafjelinger
Geplaatst: 26-07-11 10:32
Ik heb heeeeeeeel veel zin in HE!!! Ik ga misschien zaterdag én zondag!
Zijn er nog echte eyecatchers ten opzichte van vorig jaar?