Ik moet vanmiddag ook gaan wassen, maar heb gelukkig een overdekte verwarmde wasplaats tot mijn beschikking. Maar moet wel warm water uit huis halen, want om met dit weer met koud water te wassen is ook zo sneu. Maar ik heb wel zin in zaterdag!
Ik heb ook water uit huis en vannacht laat ik silke in de trailer overnachten, en dan maar hopen dat ze nog steeds wit is op de zaterdag
Iig, cowboy magic mee
*heeft net huge lens ter leen gekregen voor P&K *
pink_gerbera
Geplaatst: 12-11-10 10:38
Ik ga vanmiddag samen met mijn vader naar paard en koets. We gaan nu denk ik voor het 5e jaar op rij zo'n beetje en mijn vader is al vaker geweest. Ik vond het de afgelopen jaren wel wat tegenvallen dus ben benieuwd.
darwin
Geplaatst: 12-11-10 11:04
Vandaag moeten we de concourswagen wassen en het koper van het tuig poetsen, en morgen Eros zijn witte benen even wassen voordat we gaan. Ik heb er wel zin in.
Ik ben er morgen met paard, moet om 3 uur in de peelpiste en om 4 uur in de hoofdring. Heb er zin in maar omdat we iets nieuws gaan doen ben ik ook wel klein beetje zenuwachtig...
Er komen schijnbaar vanmiddag paarden om te kopen in de ring. Er staan er 4 van op de website. Is dat alles? Ik ben namelijk op zoek naar een dressuurpaard. Zijn die er ook??
darwin
Geplaatst: 12-11-10 11:44
P&K is een menners evenement, dus het lijkt me niet dat daar dressuurpaarden komen, het zullen allemaal wel menpaarden zijn (wat niet wil zeggen dat die niet kunnen dressuren )
ik ook ik noem het ook altijd nog paard en koets ik ga nu al 5 jaar denk ik? dit word mn 6e keer én nu zelf demo geven
darwin
Geplaatst: 12-11-10 11:55
Ik denk dat ik al zeker 15 jaar ga, als het niet langer is, en dan is P&K voort een begrip.
sumic
Geplaatst: 12-11-10 11:56
Hoe hebben julliue je paarden gewassen? Ik moet die van mij ook doen, maar heb hier alleen koud stromend water. Ik kan wel emmers met warm water naar stal sjouwen, maar daar krijg je het lijf toch niet mee uitgespoeld? Haar lijf is juist zo vies. aan de buitenkant lijkt het wel mee te vallen, maar zodra je erover heen gaat vliegen de zwarte stofwolken alle kanten op. En ze gaat mee om gemasseerd te worden, dus wel handig dat juist haar lijf schoon is dan. Wie heeft er tips?
succes allemaal vandaag en morgen en misschien tot zondag!
NikkivanOlst
Geplaatst: 12-11-10 11:56
ik ben nog maar 16 heah? dus ik kan nog niet zo lang gaan
Silence
@Sumic, ik heb de mijne binnen gewassen, met emmers warm water en benen afgespoeld met slang met koude water. Maar ik hoefde alleen maar hals, manen, staart en de benen. Ik heb het vandaag al gedaan dan kan ik haar straks nog een keer naborstelen en zonodig met een borstelblok de iets minder witte plekken doen.
apple01
Geplaatst: 12-11-10 12:11
Ben zelf ook al een paar keer geweest. Als we opzoek zijn naar een rijtuig gaan we daar altijd naartoe. Net zo makkelijk. Maar op dit moment heb ik niks nodig. Echt niks! haha. Bovendien is het al vroeg donker. Dus even na het werk in de bossen rijden gaat niet. Hoe doen jullie dat eigenlijk. Kan hier niet in een bak rijden... das wel jammer. Alleen in het weekend. Maar dat is best weinig. Zomer's rijden we wel 3 keer in de week meestal. Ik weet alleen nog niet of ik zometeen ga. Er zijn waarschijnlijk geen dressuur paarden en ik zoek niks... Kan alleen gaan voor de gezelligheid. Entree prijzen zijn ook niet voor niks. Want ik vind het evenement nooit echt mooi aangekleed. Bij indoor brabant weer een heel ander verhaal. Daar koop ik meestal kaarten voor 2 dagen. Kost ook en berg.... Zit dus in dubio....
Net besloten: ga toch...
Laatst bijgewerkt door apple01 op 12-11-10 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt
ik woon een klein half uurtje onder den bosch, en hier waait het flink hard. maar wij gaan gewoon hoor! Heb er maanden naar toe gewerkt, en mn vader zegt dat het safe is
chance
Geplaatst: 12-11-10 13:01
Ik denk dat de wind wel wat is gaan liggen.. maar het waiit nog wel goed..