Dat mensen, dieren dit aan kunnen doen.. We zullen hun eens een maand in een kelder opsluiten met water en brood.. Maar nee dan word er wel opgetreden..
Super van jou dat jij de zorg op je neemt! Heel veel suc6 en ik blijf je verhaal volgen!
wat zag ze er super goed uit op die foto's op de vorige pagina hopen dat ze zo weer word!! weet zekker dat het je gaat lukken
Njen
Geplaatst: 29-04-10 10:19
Tof dat je haar hebt gekocht! Ik ben benieuwd of ze drachtig is, hopelijk niet. Maar wat een heerlijk paardje om te zien
Rennie89
Geplaatst: 29-04-10 10:56
is dat hetzelfde paard? jeetje ,,,,, hopelijk zal ze er weer zo uitzien, het is in elk geval een schoonheid! wat erg dat het zo ver heeft moeten komen, respect dat je dit wil doen!
sorry dat ik nu pas antwoord maar ik heb het zo ontzettend druk met veulentjes die geboren worden en mijn zaak.
De merrie doet het enorm goed is vrolijk , maar heeft nog steeds luizen en we durven ze niet te zwaar behandelen. Haar jaarling staat naast haar met een draadje tussen sinds eergisteren en dat gaat zonder problemen. De jaarling staat nu samen met een merrie met veulen dus ze staat ook niet alleen.
Zaterdag komt de dierenarts haar nog eens controleren, intussen hebben we het voer nog een beetje opgehoogd en dat gaat nu ook al een dag of 3 zonder problemen.
Bayaatje, gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat het scheide goed is gegaan.
piecon
Geplaatst: 01-05-10 10:43
Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat doe jij goed werk zeg! Niet te hopen dat ze ook nog drachtig is dan blijft er helemaal niets van over. Stond ze bij de vorige eigenaar bij en hengst?
wauw, diep respect dat er mensen zijn die niet aan hun eigen bestheid denken, sorry dat ik het zeg maar ik, en veel andere mensen zouden zo'n beesjes snel aan hun lot overlaten, ivm, geld tijd of zin tekort echt diep respect
Anoniem
Geplaatst: 01-05-10 18:02
RESPECT
Jeetje voor dit soort mensen heb ik veel respect!(Y)
Als ik zo'n dieren zie vraag ik me altijd af hoe ze dat gaan overleven en of ze er wel zonder blijvende schade doorheen te halen zijn. Ik bewonder de mensen die het aandurven (en kunnen)!
heel knap hoe jij dit paardje hebt gered, anders had ze vast niet lang meer geleefd. Veel succes!
Jorinda
Geplaatst: 02-05-10 16:37
Arm beestje Heel veel succes ermee!
Branca
Geplaatst: 02-05-10 16:40
Ik (wij) vind het fantastisch dat je dit wilt en kunt doen! Je hebt echt een hart voor dieren
Ik bekeek je profiel en zag dat ik die al eerder had bekeken en gelezen. Je hebt eea al vaker gedaan, des te meer een groot compliment aan jou/jullie. Heb je al de paarden op de 1,5ha staan?