Heel veel sterkte morgen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pauline schreef:Weet je, focus je daar niet teveel op. Hij zal doodgaan zoals hij was..Sommige paarden (mijn Mek bv) zijn echte vechters..en die zijn niet zomaar dood. Anderen wel. Maar het is een proces wat jullie samen delen, hoe zwaar het ook is. Is ook mooi. Je bent er voor hem, je begeleid hem naar zijn laatste levensdoel: het sterven. Dat je daarbij bent is intiem. Laat het gewoon gebeuren, je kan het aan, je bent er gewoon voor hem, en huilen mag. Emoties horen erbij...Je kan het!
bruceandnoon schreef:dat je als paardeneigenaar op een dag voor een besluit als deze komt te staan is toch wel je grootste nachtmerrie. ik vind het ongelofelijk moedig en van heel veel respect voor je stoere, trotse paard getuigen dat je hem laat gaan.
overigens prachtig en ontroerend die foto waarop hij heerlijk loopt te grazen, fantastisch dat je dat nog voor hem hebt kunnen doen.
heel veel sterkte de komende uren en uiteraard ook morgenochtend. ik hoop dat je na morgen wat" peace of mind " kunt vinden.
Patriciavt schreef:Heidi.. Val heeft in ieder geval zijn gave bruine transportbeschermers, met zijn bruine statiedeken nog omgehad.. dat wilde ik zó graag..
Een onderdeel van onze o-zo gave, helaas niet gebruikte nieuwe creme/bruin kleurige wedstrijdset
Ik heb geen idee tamaramt hoe ik me morgen zal voelen daar.. ik ben er nog nooit bijgeweest als een paard werd ingeslapen, laat staan van m'n eigen.. Ik ga echt m'n ontzettende best doen voor Val om rustig te blijven.. mijn verdriet komt daarna wel..
Gelukkig gaat er iemand met me mee, een voor mij belangrijk persoon..