Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zal ze straks even op de site zetten. Als je jezelf of iemand anders herkent & je wil de foto's opslaan, moet je even een gil geven. Want dat moet even via msn/email.

meestal als ik het vraag wil ze dat niet, nu opeens deed ze het dus uit zichzelf)
kaatje89 schreef:Dyaan:
Rest komt nog, photobucket is heel langzaam bij mij.. Ga straks eerst naar stal![]()
Ow en had nog een ander mooi paard op de foto, weet niet of iemand van jullie het paard en/of eigenaresse kennen?
Van die combinatie heb ik dus nog wel een paar foto's
kaatje89 schreef:Dyaan:
Rest komt nog, photobucket is heel langzaam bij mij.. Ga straks eerst naar stal![]()
Ow en had nog een ander mooi paard op de foto, weet niet of iemand van jullie het paard en/of eigenaresse kennen?

kaatje89 schreef:@KirstenOscar, dat is Sylvia niet, die ken ik wel.. en tis Breezer ook niet, deze was een stukkie groter
Loves_Bella, ik stuur haar wel even een pbtje op bokt, weet niet of ze dat dan leest.. En anders stuur ik ze jou even.. Gaat alleen niet zo snel, want mijn laptop raakt af en toe behoorlijk over verhit

kirstenOscar schreef:kaatje89 schreef:Dyaan:
de laatste paar foto´s zijn van een ene sylvia en breezer volgens mij.
jasperlover schreef:kirstenOscar schreef:
Kirsten weet je dat niet meer die heb jij ja nog op de foto gezet omdat ze haar paard eerst zou gaan verkopen bij manege gasselte.
Maar gelukkig heeft ze hem nog
foutje, ze lijkt er zo wel veel op vind ik..