Tiso schreef:iedereen al zin in de vierdaagse, wij hier zeker wel en de paarden ook.
kunnen lekker gaan trainen:)
Dat trainen vooral zodra de winter wat voorbij is.. Kan geen kant op zo!
DAAR BAAL IK ENORM VAN!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoyCiej007 schreef:Mocht iemand met ons willen meerijden als maatje dan kan dat ook gerust hoor; alleen dan wel erachter want die van mij is al heet genoeg tussen al die andere paarden![]()
Was wel even wennen; ookal is het 'maar' een shet van 1.03m. ze stapte vaak toch behoorlijk wat sneller dan de grote paarden. Ook in draf maakt ze flink wat vaart; als zij in uitgestrekte draf draaft, houdt ze met gemak een gemiddeld galloperend paard/grote pony bij.
Was vorig jaar ook zo grappig; blijkbaar zaten er al de hele tijd een stel ruiters met haflingers achter ons, dus ik wilde ze er langs laten, maar ze vonden het helemaal geweldig om achter ons te blijven rijden want wij reden tenminste lekker doorwij in draf en zij in een beste galop er achter, dat ging prima
Ik heb me de eerste dag constant aangepast aan mensen die steeds voor ons reden qua tempo maar dat werd echt vervelend; die van mij wil gewoon heel graag, als 't even kan laat ik haar een half uur vol in draf lopen, 5 a 10 min. even op adem stappen en hup weer een heel stuk draven. Iedere keer had ik haar net weer in draf en dan kwamen we al weer anderen tegen.... dat was wel lastig af en toe...
maargoed ik heb straks een splinternieuwe wagen mét rem, dus ik zal maar alvast wat reserve remblokjes gaan verzamelen![]()
laura22 schreef:Weet iemand nog een plekje voor mij en de pony? Heb de voicemail van camping jagtlust al ingesproken. Het vervelende is alleen dat ik niet te ver van de startplaats kan verblijven, wordt namelijk gebracht en als het voorbij is weer opgehaald met de trailer. Dus moet het liefst niet verder als een half uur er van af liggen.
JoyCiej007 schreef:Mocht iemand met ons willen meerijden als maatje dan kan dat ook gerust hoor; alleen dan wel erachter want die van mij is al heet genoeg tussen al die andere paarden![]()
Was wel even wennen; ookal is het 'maar' een shet van 1.03m. ze stapte vaak toch behoorlijk wat sneller dan de grote paarden. Ook in draf maakt ze flink wat vaart; als zij in uitgestrekte draf draaft, houdt ze met gemak een gemiddeld galloperend paard/grote pony bij.
Was vorig jaar ook zo grappig; blijkbaar zaten er al de hele tijd een stel ruiters met haflingers achter ons, dus ik wilde ze er langs laten, maar ze vonden het helemaal geweldig om achter ons te blijven rijden want wij reden tenminste lekker doorwij in draf en zij in een beste galop er achter, dat ging prima
Ik heb me de eerste dag constant aangepast aan mensen die steeds voor ons reden qua tempo maar dat werd echt vervelend; die van mij wil gewoon heel graag, als 't even kan laat ik haar een half uur vol in draf lopen, 5 a 10 min. even op adem stappen en hup weer een heel stuk draven. Iedere keer had ik haar net weer in draf en dan kwamen we al weer anderen tegen.... dat was wel lastig af en toe...
maargoed ik heb straks een splinternieuwe wagen mét rem, dus ik zal maar alvast wat reserve remblokjes gaan verzamelen![]()
No_No schreef:JoyCiej007 schreef:Mocht iemand met ons willen meerijden als maatje dan kan dat ook gerust hoor; alleen dan wel erachter want die van mij is al heet genoeg tussen al die andere paarden![]()
Turbo shetDenkt hij misschien dat hij een groot paard is?
Ik heb dat met mijn hond... hij is een middenslag/grote hond maar denkt dat ie een jack russel is..
BarbaLala schreef:wij gaan nu met een heel stel van stal, word mijn 1e jaar, maar voor een deel van de rest is het bekend terrein.
Ben heel benieuwd hoe het is en gaat allemaal!
En hoe Linda dan is met buitenrijden en andere paarden...tot nu toe alleen maar "poingpoingpoing ik ben een springveer"
Sees schreef:Ik rijd o.a. met BarbaLala mee. Voor mij en mijn paardevent wordt het de 3e keer en de vorige twee keer heeft hij zich tegen verwachting in voorbééldig gedragen tussen al die vreemde paarden en op vreemd terrein.
We willen nu met z'n allen in staltenue. Oh en de paarden blijven daar slapen (voor het eerst) en een aantal van ons groepje ook. We hebben er zin in!!
No_No schreef:Tiso schreef:iedereen al zin in de vierdaagse, wij hier zeker wel en de paarden ook.
kunnen lekker gaan trainen:)
Dat trainen vooral zodra de winter wat voorbij is.. Kan geen kant op zo!
DAAR BAAL IK ENORM VAN!
Ceriadwen schreef:YES! Ik ben voor ingeloot voor de paardenvierdaagse. Dus rijmaatjes zijn welkom. Liefst zo rustig mogelijk want het is voor mij en mijn paard een hele uitdaging om dit te ondernemen. We zijn 2 jaar terug samen gevallen na een aanval van een hond, en we moeten een beetje lef terug zien te krijgen. Vooral ik dusMaar heb er zin in, ik hoop mijn luie dikzak ook
Ceriadwen schreef:YES! Ik ben voor ingeloot voor de paardenvierdaagse. Dus rijmaatjes zijn welkom. Liefst zo rustig mogelijk want het is voor mij en mijn paard een hele uitdaging om dit te ondernemen. We zijn 2 jaar terug samen gevallen na een aanval van een hond, en we moeten een beetje lef terug zien te krijgen. Vooral ik dusMaar heb er zin in, ik hoop mijn luie dikzak ook
BarbaLala schreef:Wat ik me afvraag;
kom je elkaar veel tegen onderweg?
En zijn er routes die langs afdalingen gaan? bijvoorbeeld lager gelegen slootjes etc?