Onverwachte nieuwe aanwinst komt dichtbij! dinsdag keuring!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Re: Onverwachte nieuwe aanwinst komt dichtbij! dinsdag keuring!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 22:09

even voor de rest! Toen wij vanmorgen weg gingen zat mijn pap die bikkel met tranen over zijn wangen in de auto van de kiespijn! Maar hij reed de trailer en anders moest ik af bellen dus hij heeft voor mij letterlijk zijn kiezen op elkaar gebeten.
Ik zie hem nooit met tranen dus dat gaf mij aan dat hij echt heel erg veel pijn had! Uiteindelijk kon hij vanavond om kwart voor 8 pas naar de tandarts! En hij heeft extra betaald voor mijn peertie!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:10

Nathalie, kun je inmiddels ook uit de doeken doen waarom de keuring niet doorging? Er was iets gebeurd met Zida dat niet had mogen/kunnen gebeuren? ivm die val?

LouiseB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:11

Niks meer van aantrekken, het is gebeurd, dat is jammer, maar je hebt mooi je eigen gave paardje!!!!! Jullie zijn een hele mooie combi en je hebt haar zo in het Z :Y) , en je pa kan er ook vast goed mee overweg, ik vond haar echt megabraaf en heel geduldig!!!!! Komt helemaal goed!! :D

LouiseB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:13

__Nathalie__ schreef:
whaha ja! dat is leuk louise! Jullie zijn zo vooruit gegaan! Heb erg genoten van valli! thanks to you heb ik nu zida! Want zonder jou was ik niet weer gaan rijden :D En heb beloofd met valli te gaan springen! Dus dat ga ik nog zeker doen :P

Nou daar ben ik errug blij om en Valli ook :Y) Ik heb je weer opnieuw besmet met het paardenvirus whahahahaha, daar is geen medicijn voor :Y) Je wordt nooit meer beter als je het eenmaal te pakken hebt, dat zag ik ook aan je pa, die vindt het ook helemaal leuk!!!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 22:14

Jazeker.

Ik kreeg toen maandag avond een smsje dat zida gevallen was in de wei in volle galop was ze onderuit gegaan.

Ik vond dat erg raar.

Nu was er iemand op bokt die daar uit de buurt komt en mensen kent op de stal waar paard stond en heeft intresse getoont voor een zogenaamde vriendin. Toen werd er verteld door iemand daar van stal dat zida smiddags bij de buigproef onregelmatig was geworden. Ze draafde richting de wei en om haar te stoppen trok ze haar om waardoor ze links voor verdraaide (en tegen mij dus zeggen dat ze was gevallen)

Daarnaast had louise gebeld als geintresseerde en ze zijn bij mij dinsdag gekeurd worden (was toen woensdag) toen vertelde ze aan louise dat er mensen intresse hadden en dat ze vrijdag zou horen of de koop door ging want die moesten even kijken of ze het geld bij elkaar konden krijgen. Terwijl ik haar al in optie had staan en ik niet diegene was waarover ze sprak want wij hadden al een keuring staan en een bedrag overeen gekomen.

Het klopte dus allemaal van geen kant. Ik denk dat die mensen het geld niet bij elkaar hebben gekregen en ze daarom is blijven staan.

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:16

wat een rare mensen seg :S

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:18

Dus ze heeft het paard laten keuren voor een andere koop én ze heeft nog een 3e koper (naast jou en de keuring waarin het mis is gegaan) achter de hand gehad? En dat allemaal in de periode dat jij een optie had?
Waardeloos! Je gaat een paard waar iemand een optie op heeft niet laten keuren en verkopen aan een ander.
Als dat allemaal door was gegaan, dan had jij een optie gehad, maar was het paard ondertussen wél aan iemand anders verkocht....

LouiseB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:18

Zij was echt heel raar............. 8)7

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:19

wat een gaaf paardje hij staat je ook echt goed
wel vreemd van die mensen zeg maar jij hebt nu je eigen paardje
heel veel plezier met je leuke nieuwe aanwinst:D

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 22:20

ja zo zat het inderdaad het klopte allemaal van geen kant.
Ze was opzich vriendelijk maar gewoon niet te vertrouwen.
En toch nog zo achterbaks uit te hoek komen om dat geld

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:20

Hoe komt het dat ze er bij die andere keuring dan niet door was?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 22:23

die liep ze wel goed maar aan het einde van de buigproef draf om het zo maar te zeggen, ze liep richting de wei en trok haar daar om en daarbij had ze links voor verdraaid

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:24

Aaaaaah, oki dan kan ik volgen :j Hoewel het echt een smerige zet is van die vrouw...

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:27

achja, je moet maar zo denken: als zij daadwerkelijk denkt hier haar boterham mee te kunnen verdienen, wens ik haar veel succes. Blijkbaar heeft ze er geen idee van hoe close het paardenwereldje kan zijn, ook al zij het nog zoveel mensen. Via bokt zijn er wel vaker rare dingen aan het licht gekomen....
Pleit iig niet voor haar...

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:32

proficiat meis met je nieuwe paard
wat een ellende nog wel een beetje raar dat jullie voor de stalling nog moetsen betalen terwijl zij hele tyd afbelt voor de keuringen maar gelukkig heb je haar nu

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:33

Heb steeds meegelezen met alle keuringsdrama's maar bij deze van harte gefeliciteerd met je merrie! Zal ongetwijfeld een toppertje worden als ze straks beetje bijgegeten heeft! En ja die verkoopster... die spoort niet helemaal :n das wel duidelijk!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 22:37

babbii_lief schreef:
proficiat meis met je nieuwe paard
wat een ellende nog wel een beetje raar dat jullie voor de stalling nog moetsen betalen terwijl zij hele tyd afbelt voor de keuringen maar gelukkig heb je haar nu

ik hoefde niet voor die stalling te betalen. Ze had zelf een schuld gemaakt. zei wilde die keurings kosten ineens boven op het bedrag nog extra hadden terwijl de afspraak was dit bedrag heb ik en daarvan moet ze ook nog gekeurd worden.

morgen gooi ik der lekker even aan de longe. Woensdag ga ik even rijden denk ik, als ik er op durf, ze is zo mager geworden :\

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 22:45

Blingh schreef:
JAAAAAAAAAAAA eindelijk!!!

Wilde je nog smsen maar ben mn foon vergeten thuis.. Maar hasrtstikke gefeliciteerd!!!

jaaaaaaaa ik wilde jou ook nog smse maar was het vergeten. Ik was zo over de zeik! Niet meer aan gedacht! Nu ik dit schrijf, ik heb mijn broer nog niet eens gesmst :oo Ook maar even doen! :Y)

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:47

Ze is wel afgevallen zeg, maar ze komt vast wel weer aan hier lekker op de wei. :)

Ze was net nog mooi rustig aan het grazen. :)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 22:50

Ik ben je net mis gelopen! :D Wat is het daar groot geworden zeg! Helemaal veranderd :D Die kleine pony is leuk :D Ze stond gelijk heerlijk op haar dooie gemakkie met die andere 2! beter kan niet! kan ze mooi vriendjes mee worden!

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:53

Jeetje ik dacht dit word niks meer naar elke pagina te gelezen hebben. Maar gelukkig is alles toch nog goed gekomen! Gefeliciteerd met je leuke aanwinst :D.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:53

gefeliciteerd !!! :D

toch nog gelukt !
en een staande ovatie voor je paps, wat een kanjer ;)

geniet er van, over een paar maanden heb je een heel ander paard lopen !

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 22:58

nou inderdaad! Mijn lieve paps! iemand nog een kado suggestie?Wou fles wiskey halen maar weet zeker dat ie dan boos word omdat ie dat te duur vind. Omdat nu alles al zoveel gekost heeft en ik nog een zadelkast moet kopen.

luchtjes zijn ook in de aanbieding maarja zo afgezaagd :Y)

rebble

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 23:03

__Nathalie__ schreef:
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Gefeliciteerd Nathalie!! Je enorme geduld toch beloond! Hoop dat je heel veel plezier gaat hebben met Zida. En ja vader natuurlijk ook!! :D :D
(En mag je nu ècht meekletsen in de Hold Up club... Hahaha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 23:05

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Gewoon die fles whiskey halen, heeft ie toch verdiend? Ouders vinden cadeaus meestal te duur of het had niet gehoeven, of je had het beter ergens anders aan uit kunnen geven, gewoon kopen.