eper paarden 4 daagse 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Re: eper paarden 4 daagse 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 15:24

ja, dat vind ik nou ook...

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 15:57

Tsja, daar kan ik voor 11 april echt niks meer aan doen! Maar er zijn er meer van ver weg en die blijven een nachtje (auto/paddock), primitief, maar wel leuk! Als jullie een cluppie van 5 verzamelen, maken we er een tweedaagse van!

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 12:33

Voor mensen die alvast wat voor de Paardenvierdaagse willen oefenen en/of de omgeving al willen verkennen, is onderstaand wellicht een leuk idee:

Op elke eerste zondag van de maanden april tot en met oktober worden bij de Hippische Vereniging Epe altijd gezellige recreatieve ritten georganiseerd door en voor leden. Bij de eerste maandrit van dit seizoen, op zondag 5 april, is deelname ook opengesteld voor niet-leden. Zowel ruiters als menners zijn van harte welkom, al geldt er wel een maximum, om het gezellig te houden. De rit kun je individueel rijden met een routebeschrijving. Je kunt dus zelf je tempo bepalen. Maar je mag ook wel lekker makkelijk aanhaken bij anderen natuurlijk.

De starttijd is om en nabij 10.30 uur. Onderweg is er een geheel verzorgde gezamenlijke ’sherrystop’ en als afsluiting, nadat de paarden zijn verzorgd, staat er een lekkere lunchmaaltijd klaar. Een foto-impressie van voorgaande ritten vind je op http://www.HippischEpe.nl

Deelnamekosten zijn € 10,00 per persoon. Dat is inclusief de lunch.
De rit is ongeveer 20 kilometer, en de startplaats is vanaf de manege aan de Rietberglaan 10 te Epe (vlakbij startterrein Eper Paardenvierdaagse)
Vooraf aanmelden is vereist en dat kan tot uiterlijk donderdag 2 april via email: maandrit@HippischEpe.nl

Ik ben er zelf ook :+

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 13:11

Leuk idee! Ik kan helaas neit komen, want de langverwachte eerste TREC wedstrijd van het seizoen is dan ook, maar ik wens iedereen veel plezier! En niet teveel sherry drinken hor!

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 18:53

hey wat een leuk idee, ik ga me maarinschrijven denk ik. MOet ik het wel in de agenda zetten anders vergeet ik het hahahahaha

tassie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:36

Dat lijkt me ook leuk. Sta voor de eper 4daagse op de 37e plek dus dat zal m waarschijnlijk niet worden. Kunnen we toch nog rijden daar :D Zal een vriendinnetje eens polsen of ze mee wil

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 11:11

michele schreef:
hey wat een leuk idee, ik ga me maarinschrijven denk ik. MOet ik het wel in de agenda zetten anders vergeet ik het hahahahaha

doe ik ook mocht ik die kant uit gaan... kunnen we toch nog samen rijden zonder te verdwalen...

Patsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 11:15

Als iemand daar nog accomodatie zoekt. Ik ben vorig jaar een weekend met een vriendin en de paarden naar Epe geweest. Wij hadden een heel leuk 2-persoonshuisje, 2 stallen en land. Ik weet natuurlijk niet of het nog beschikbaar is maar kijk eens op
www.debadhoeveepe.nl

Hele aardige mensen en perfecte accomodatie!

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:02

Leuke vakantietip ook!

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 08:17

Patsy schreef:
Als iemand daar nog accomodatie zoekt. Ik ben vorig jaar een weekend met een vriendin en de paarden naar Epe geweest. Wij hadden een heel leuk 2-persoonshuisje, 2 stallen en land. Ik weet natuurlijk niet of het nog beschikbaar is maar kijk eens op
http://www.debadhoeveepe.nl

Hele aardige mensen en perfecte accomodatie!

hey dat is bij mij om de hoek :D

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 11:27

Ice_baby schreef:
michele schreef:

doe ik ook mocht ik die kant uit gaan... kunnen we toch nog samen rijden zonder te verdwalen...

ik heb me iig opgegeven

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 20:57

Hé Michele, wanneer gaan wij eens afspreken om samen "te trainen" :D Schandalig ik woon hier nu al bijna een half jaar en we zijn elkaar alleen nog maar op de weg tegen gekomen :D (ok, ik heb ook een halfjaar nauwelijks gereden :o )

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 22:10

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 08:44

Sprintje schreef:
Hé Michele, wanneer gaan wij eens afspreken om samen "te trainen" :D Schandalig ik woon hier nu al bijna een half jaar en we zijn elkaar alleen nog maar op de weg tegen gekomen :D (ok, ik heb ook een halfjaar nauwelijks gereden :o )

Ja en dan zie je me ook nog geen eens :D :D :D :+
Ga je anders ook 5 april naar epe? dan kunnen we samen starten.

En anders eens even kijken gewoon in een weekend afspreken en een rondje bos doen

Odi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:34

Hoi Jos,

Is er na het rijden de mogelijkheid om een padockje uit te zetten met prikpaaltjes?

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:58

Odi, bij de paardenvierdaagse niet, maar bij de rit op 5 april zijn er in de manege ook wel stands waar je gebruik van mag maken, is dat ook oké?
Trouwens, voor de gezamenlijke stop onderweg en de lunch aan het einde, gaan ze er wel vanuit dat men een gemiddeld tempo rijdt, en niet alleen in stap dus :+ Maar ze kunnen waarschijnlijk wel een prakje voor je bewaren :Y)

Odi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:29

:D :') Nou dat gaat niet lukken, mijn paard kan namelijk niet draven.
Heb overlegd met mijn 4 daagse vriendin maar die moet de 5de werken.
Is de route over openbare paden? Als we een kopie van de route mogen hebben rijden we hem een week later. Neem aan dat jij de 12de ons opwacht met ingevroren prakje en magnetron?

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 15:32

Ander keertje dan maar... lijkt me beter :+

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 12:54

EP4D schreef:
Odi, bij de paardenvierdaagse niet, maar bij de rit op 5 april zijn er in de manege ook wel stands waar je gebruik van mag maken, is dat ook oké?
Trouwens, voor de gezamenlijke stop onderweg en de lunch aan het einde, gaan ze er wel vanuit dat men een gemiddeld tempo rijdt, en niet alleen in stap dus :+ Maar ze kunnen waarschijnlijk wel een prakje voor je bewaren :Y)

ja kom je nu mee, ik wou al zitvlees gaan kweken hoor :D

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 14:58

Michele, na de lunch kun je de route toch gewoon nog een keertje rijden? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 15:01

Zal mij ook even melden, ik ga dit mee met een tinker aanspanning. Vanavond ga ik wel even wat rondsnuffelen in deze topic.

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 15:45

Odi schreef:
:D :') Nou dat gaat niet lukken, mijn paard kan namelijk niet draven.

Ik heb er echt over nagedacht voor ik hierop ging reageren, maar ik snap het echt niet. Je paard kan niet draven? Waarom niet? Kan ie wel galopperen? Of wil je 25km gaan stappen en dat 4 dagen achter elkaar? Hoe kun je dan TREC doen?

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 16:37

MirjamN, je gelooft het niet, maar ik heb het echt aan den lijve ondervonden met Odi. Een rit van meer dan 30 kilometer en dan alleen maar stappen :Z
Met de Paardenvierdaagse is dat door de ruime starttijden niet zo'n probleem, maar bij zo'n gezelligheidsritje zoals komende zondag in Epe, kan dat ècht niet

Odi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 17:28

Vond dat we best hard gingen :D . We zijn nog nooit zo snel terug geweest, was echt een toptijd van ons. Tegen ons principe in hebben we zelfs mensen ingehaald.
Jos ik denk dat je geen goed zadel hebt. Wij hebben zadels speciaal om te stappen.

Odi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 17:46

[quote="MirjamNIk heb er echt over nagedacht voor ik hierop ging reageren, maar ik snap het echt niet. Je paard kan niet draven? Waarom niet? Kan ie wel galopperen? Of wil je 25km gaan stappen en dat 4 dagen achter elkaar? Hoe kun je dan TREC doen?[/quote]

Tuurlijk kan Odi wel draven, is een grapje.