Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.

Ikima schreef:Wat er besproken is gaat ons eigenlijk niets aan, dit is iets tussen de politie en sul. Ik ben natuurlijk ook nieuwsgierig, net als de rest maar vind ook dat het gesprek van politie en sul niet op bokt hoort.
Hopenlijk ben je nu van die rotmeiden af en gaat mams een beetje nadenken over hoe ze haar kinderen moet opvoeden.
Steph86 schreef:Begrijpelijk dat je je stil houdt wbt het gesprek en de vorderingen.
Ik hoop voor je dat het hun nu duidelijk is en dat jij weer rustig kan gaan slapen.
), maar moeder zei dat ze de wei gezien hadden(die kan je zien vanaf een bospad), en dat ze toch wel heel graag het paardje wilden aaien. Dat was voor mij absoluut geen probleem, ik heb die kinderen meegenomen en ze zelfs even op mijn oude brave merrie gezet, geweldig vonden ze het. Ze zijn achteraf nog een paar keren teruggekomen, telkens heel netjes aanbellen om te vragen als ze het even mochten, en zelfs vragen als ze het paard wat brood mochten voeren.
, dat is weer heel aandoenlijk, ze komen netjes met hun moeder vragen of ze de paardjes mogen aaien, zo kan het natuurlijk ook. Ik zou er dan ook geen moeite mee hebben om ze mee naar de paarden te nemen en ze te laten aaien en wat lekkers geven.
suleilitha schreef:Manlief is terug van een bezoek aan het buro en de lieden in kwestie zullen op de namiddag worden vergast door een bezoek van de sterke arm
Maar ze zitten er minderl ang op, En gaan er netjes in een boog vanaf...Onassa schreef:suleilitha schreef:Manlief is terug van een bezoek aan het buro en de lieden in kwestie zullen op de namiddag worden vergast door een bezoek van de sterke arm
Neem aan dat dit een tikfoutje is anders gaat dit nog een heel gevaarlijk bezoekje worden.