Paarden worden ongevraagd gevoerd en niet alleen dat!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Paarden worden ongevraagd gevoerd en niet alleen dat!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:07

Abgar, geen bericht is goed bericht. Ik wil het het liefst afsluiten en de orde van de dag weer oppakken. Het heeft me een slapeloze nacht gekost en bergen energie Knipoog

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:08

ben wel benieuwd hoe het de politie af ging bij die mensen thuis! Krijg je daar nog bericht van eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:11

De politie is bij ons thuis geweest en heeft verslag uitgebracht en daarmee wil ik het hierbij laten, eigenlijk.... het is nu afwachten op eventuele excuses van de tegenpartij en we zijn aan het bekijken wat we eventueel juridisch nog kunnen doen maar voorlopig doe ik even geen uitspraken Knipoog

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:11

Ja, pas maar op. Als ze dit lezen, krijg je misschien nog een hoop gezeur..... Sterkte ermee! Ach gut

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:12

Heel slim, maar je maakt me erg nieuwsgierig. Haha!

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:12

Verstandig! Hopelijk hebben jullie vannacht een betere nachtrust Ach gut

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:13

verstandig hoor! Maar uiteraard zijn we allemaal erg nieuwsgierig. Maar groot gelijk dat je het niet open en bloot hier neerzet.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:14

Wat had ik graag een muisje bij die mensen thuis willen zijn op het moment dat de politie aan de deur stond Extreme duivel .
Ik vraag me af of ze nu toch inzien dat het niet door de beugel kan, wat ze deden.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:15

Ben ook wel nieuwsgierig, maar je hebt groot gelijk.
Super dat de politie nog even bij jullie is geweest om verslag te doen..

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:17

wat stom zeg! en die moeder zeker pissig op jou! tsjonge Ach gut

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:30

Ik vind dat je juist gehandeld hebt, en ik begrijp dat je nu gewoon moet afwachten. Achterlijke kinderen..
Veel succes verder.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:53

Nou, ik hoop dat je nu van die meiden af bent. Verschrikkelijk dat ze zo ver zijn gegaan.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:58

Wat er besproken is gaat ons eigenlijk niets aan, dit is iets tussen de politie en sul. Ik ben natuurlijk ook nieuwsgierig, net als de rest maar vind ook dat het gesprek van politie en sul niet op bokt hoort.
Hopenlijk ben je nu van die rotmeiden af en gaat mams een beetje nadenken over hoe ze haar kinderen moet opvoeden.

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:04

Begrijpelijk dat je je stil houdt wbt het gesprek en de vorderingen.
Ik hoop voor je dat het hun nu duidelijk is en dat jij weer rustig kan gaan slapen.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:21

Ook hier een nieuwschierig iemand maar vind het heul verstandig dat je er verder niets over loslaat.Eerst maar eens alles goed op een rijtje zetten en kijken hoe je het zo goed mogelijk kunt aanpakken Knipoog

Hopelijk slaap je wat lekkerder vanacht.

Andere topic had ik ook al gereageert Bloos

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:23

eventuele excuses? dan hebben ze het dus misschien wel begrepen? de wonderen zijnd e wereld nog niet uit Lachen

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:48

Ikima schreef:
Wat er besproken is gaat ons eigenlijk niets aan, dit is iets tussen de politie en sul. Ik ben natuurlijk ook nieuwsgierig, net als de rest maar vind ook dat het gesprek van politie en sul niet op bokt hoort.
Hopenlijk ben je nu van die rotmeiden af en gaat mams een beetje nadenken over hoe ze haar kinderen moet opvoeden.

Steph86 schreef:
Begrijpelijk dat je je stil houdt wbt het gesprek en de vorderingen.
Ik hoop voor je dat het hun nu duidelijk is en dat jij weer rustig kan gaan slapen.

Ik ga hier helemaal in mee.
Succes en ik hoop dat je nog een keer kunt melden hoe het is afgelopen..

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:50

Pfff als ik dit hier allemaal lees dan ben ik maar al te blij dat ik hier woon. Ik heb vanuit het huis een deel zicht op het paardengedeelte, heb nog nooit iemand betrapt en ook nooit geen enkel spoor van ongenode gasten gevonden.
Vorige zomer wel een paar keren 2 zusjes aan de deur gehad, half achter de moeder want ze waren te verlegen om het zelf te vragen ( Haha! ), maar moeder zei dat ze de wei gezien hadden(die kan je zien vanaf een bospad), en dat ze toch wel heel graag het paardje wilden aaien. Dat was voor mij absoluut geen probleem, ik heb die kinderen meegenomen en ze zelfs even op mijn oude brave merrie gezet, geweldig vonden ze het. Ze zijn achteraf nog een paar keren teruggekomen, telkens heel netjes aanbellen om te vragen als ze het even mochten, en zelfs vragen als ze het paard wat brood mochten voeren.

Ik snap echt niet dat mensen, en vooral ouders, zo ontzettend dom kunnen zijn. Het eerste wat mijn moeder zou denken als ik zoiets doe is: 'is ze nu helemaal! Straks slaat dat paard haar een schedelbreuk!'. Maar blijkbaar denken sommige ouders dat hun kinderen onsterfelijk zijn ofzo...

Dat je maar arrogant bent omdat je je paard niet wilt delen met die 'arme kinderen' vind ik in zo'n geval ook zo'n onozele reden om hem als verzorgpaard te eisen. In dat geval vind ik het ook arrogant dat mensen een hond hebben die ik niet mag hebben, mag ik hem dan ook ongevraagd uitlaten?
En wat doet mijn buurman met die jaccuzi die ik niet heb, mag ik dan ook zomaar er even inspringen,
Waarom heeft die klasgenoot van mij zo'n dure wagen? Misschien ga ik er ook maar eens mee rijden, want hé, als je niet deelt ben je arrogant.

Gestoord
Ik hoop dat die mensen eindelijk hun ogen hebben geopend zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:54

Kathleentje, bedankt voor je post.
Ik kan nog maar één ding zeggen, het verschil met deze mensen en jonge katten is dat bij jonge katten na negen dagen de ogen opengaan en bij dit soort mensen in de regel nooit Knipoog

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 22:14

xxKathleentjex (tjonge wat een lastige naam) Haha! , dat is weer heel aandoenlijk, ze komen netjes met hun moeder vragen of ze de paardjes mogen aaien, zo kan het natuurlijk ook. Ik zou er dan ook geen moeite mee hebben om ze mee naar de paarden te nemen en ze te laten aaien en wat lekkers geven.

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 22:14

ik heb je hele topic doorgelezen, en snap goed dat je hier schijt maar dan ook echt schijtziek van wordt!
heel veel succes en sterkte er mee, en hopelijk openen die mensen hun ogen nog eens om de realiteit onder ogen te zien Knipoog

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 23:17

suleilitha schreef:
Manlief is terug van een bezoek aan het buro en de lieden in kwestie zullen op de namiddag worden vergast door een bezoek van de sterke arm Haha!

Neem aan dat dit een tikfoutje is anders gaat dit nog een heel gevaarlijk bezoekje worden. Clown

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 07:28

Nu mogen je paardjes wel een keer kicken. Jij heb e alles aan egdaan zze te waarschuwen en een draad er bij, Krijgen ze nu klappen sta je ert sterk

Als het neit oneerlijk wwas tegen over de paardjes. had je ze nog even paar dagen flink haver kunnen voeren..

Dan word er op zitten vrij lasti Vork Maar ze zitten er minderl ang op, En gaan er netjes in een boog vanaf...

Blijft over leedvermaak op yuotube

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 10:17

Onassa schreef:
suleilitha schreef:
Manlief is terug van een bezoek aan het buro en de lieden in kwestie zullen op de namiddag worden vergast door een bezoek van de sterke arm Haha!

Neem aan dat dit een tikfoutje is anders gaat dit nog een heel gevaarlijk bezoekje worden. Clown

Haha Clown

Nou ik hoop dat ze nu niet meer zo snel terugkomen (zou wel heel apart zijn toch) en dat er verder ook geen gezeik meer van komt en dat het een les is voor de buurt!! Lachen

Slaapze Knipoog

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 10:58

Sul ik hoop nu eigenlijk dat ze zowel jou paardjes als jou met rust laten. Dat het nu klaar is, al dat gestress en gedoe. Ook hoop ik dat je twee jarige er snel weer boven op is, want dit is ook allemaal een grote schrik geweest voor ze.

Ik denk dat het mischien het beste is om dit topic verder met rust te laten, en als de ts, er meer over weet, en het kwijt wil.. dat ze het ons dan wel verteld. Voordat mensen dadelijk gaan speculeren..