maar wat willen ze vanavond op eurosport dan gana utizenden? Als het live is? vind het nog steeds jammer dat ze dan de NLers niet uitzenden
Mensen, denk realistisch.Een ander paard dan totilas gaat denk ik nooit hier een nieuw WR neerzetten.
lovelyd schreef:DaisyDarling schreef:& toen was livestream weg omdat...??? Die wereldbol poedersuiker is!& omdat ze willen dat ik wiskunde huiswerk ga maken
Sander_ schreef:Bij ZDF moet je ieder uur opnieuw inschakelen, die streams lopen per uur geloof ik.Echnie! Ik heb 'm vanmiddag uit school aangezet, gekeken, en om acht uur schakelde hij zelf weer in zonder vernieuwen!
ankyvangrunsven totilas had a great score! Dutch dressage riders win the gold!!! Congratulations Ank is wel heel optimistisch om dit nu al te twitteren!
MyCouture schreef:Veerle90 schreef:Eh jongesn wie is hannes nou?! ik dacht dat ik de enige was die dat niet wist Warum Nicht, het paard van Isabell
Hey,...Dit is een Historische dag...Nederland Wereld Kampioen. We hebben nu definitief afstand van Duitsland genomen.Wow!
dejavu schreef:Seasons schreef:75%?! Vond ik het niet waard..Ik ook écht niet. Zeer mat proefje. Weinig gesloten hier en daar. Buiten dat vind ik het een lelijk paard. Ik kijk er niet zo graag naar.Helemaal mee eens, ik heb er echt de pest in!
Veerle90 schreef:ankyvangrunsven totilas had a great score! Dutch dressage riders win the gold!!! Congratulations Ank is wel heel optimistisch om dit nu al te twitteren!Laura moet 87,4 halen, niks optimistisch dus.. Realistisch omdat iedereen weet dat ze dat normaal gesproken niet redt
Snap niet waarom er zo weinig uitgezonden wordt bij ons in NL... we doen toch lekker mee en hebben de allerbeste paarden van de hele wereld.