Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mereltjuhxxx schreef:ik weet niet zo goed of ik het nu wel of niet moet geloven. Een vriendin van mij wilde naar 7A, om 7 uur ingeschreven en net de KNHS gebeld. Zij zeggen dat ze op een wachtlijst staat. Eerlijk gezegd denk ik dat de knhs dat gewoon zegt om niet gebeld te worden, want ik geloof er niks van dat het toen al vol zat!! Zelf wil ik naar 7B en hoop dat ik er in kom, heb om 6:37 aangemeld, dus nu maar duimen!
DewiRox schreef:Vorige x zat de allround paarden t/m 20 jaar binnen een halfuur vol, en dat is echt geen grapje. (Ken degene van de knhs die daarover gaat)
Loetie84 schreef:DewiRox schreef:
Haha, ja, maar mijn mail ging naar info@knhs.nl... Dat kan ik wel gewoon spellen hoor
En ik kopieer altijd de emailadressen en dan plak ik ze in de adresbalk. Dus voor verschrijving ben ik niet bang
Pieteritus1 schreef:Net op facebook een reactie gelezen van de KNHS (wie is er ook vriend van de KNHS?) en heb een reactie eronder geplaatst.
Er stond in dat veel leden de wekker ervoor hadden gezet.
Die liggen echt wel in een breuk van ons, of liever: in 2 breuken -> één van het lachen om al onze rariteiten en de andere van het werk dat ze met ons hebben!
Pieteritus1 schreef:Net op facebook een reactie gelezen van de KNHS (wie is er ook vriend van de KNHS?) en heb een reactie eronder geplaatst.
Er stond in dat veel leden de wekker ervoor hadden gezet.
Die liggen echt wel in een breuk van ons, of liever: in 2 breuken -> één van het lachen om al onze rariteiten en de andere van het werk dat ze met ons hebben!
maar toch maar niet gedaan, haha. Idd, die hebben wel vermaak gehad vanochtend denk ik!