Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik hoopte zo na ons telefoongesprek van gister dat er toch goed nieuws zou komen en dat het weer beter zou gaan met Kato. Helaas is het het tegenovergestelde.... Ik kan niet beschrijven hoe verschikkelijk ik dit voor je vind
Ik werd al een beetje op de hoogte gehouden via sms maar dit had ik nog niet gehoord. Wat verschrikkelijk, hoe kon dit nou gebeuren zo'n mooie lieve merrie, waar heeft ze dit aan verdiend. Ze was zo bij je opgeknapt en leefde zo op toen Willy er was, eindelijk haar veulen al was het niet uit haar buik gekomen. Ze hield van je Dianne, dat was uit haar ogen te lezen. 

Melanie5 schreef:Jeetje wat een verhaal. Heel veel sterkte toegewenst in de komende tijd. Je hebt de juiste keuze gemaakt.
Wat ik me alleen afvraag, als het door het voer komt, hadden de artsen in de kliniek dit niet kunnen voorzien?
Citaat:Kato staat nu op diagnose gas koliek.. De da denkt dat het komt door de omschakeling van volledig ruw naar niks en dan naar volledig kracht voer. De hoeveelheid was goed, het soort voer is alleen de boosdoener geweest. Dat heeft gezorgd voor het gas en dat de wormen massaal loslaten. Vanavond om 21 uur zijn de medicijnen uit gewerkt en moet ik weer gaan kijken.. Als ze weer ziek is, moet de da weer komen, als ze niet ziek is komt ze morgen. Als ze heel slecht gaat, moet ze terug naar bodegraven.