Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WillemYntJee schreef:
casperrr schreef:Hebben ze nog niet genoeg verdiend aan die talentenselectie?
Goeie genade zeg €55, dan ben je ook een beetje knorrie als je dat ervoor gaat betalen
Citaat:B klasse € 6.000,-
L1 klasse € 7.000,-
L2 klasse € 7.000,-
M1 klasse € 8.000,-
M2 klasse € 8.000,-
Z1klasse € 9.000,-
Z2 klasse € 10.000,-
Charles schreef:Ik kan hem niet verwijten flink startgeld te vragen als je ziet dat je prijzen tot 10000,- kunt winnen hoorHeb je enig idee wat een startplaats op een internationaal concours kost
INkie schreef:Aimee: Dat is Bart, mn eigen schat
Anieke89 schreef:Ik ben beniewd hoe dat dan gaat als je tussentijds promoveert?
Charles schreef:Dit is toch ook gewoon werken voor die mensen, is toch logisch dat ze willen verdienen. Het gaat er toch niet om dat ze het makkelijk kunnen betalen? Als je zo gaat denken verdien je nooit geld. Bovendien is het niet 10000,- maar meer zoals je hierboven ziet.
Anieke89 schreef:Ja precies. Al is het fijne van twee proeven starten wel dat je je beste punten kan laten tellen toch? Dus als je eens lage punten scoort en de proef daarna een winstpunt pakt en tweede wordt, laat je die toch meetellen?Ja dat lijkt me ook, maar bij het buitenseizoen rijd je meestal al 2 proeven per keer, als je dan een beetje leuk meerijdt, wat ik wel veronderstel anders zou je niet zo snel meedoen aan zo een competitie, rijd je toch wel 3 wp per wedstrijd ( dus zeg maar 1.5 per proef) dan ben je toch zo door de klasse heen
Aimee schreef:Helemaal gaaf!I luuuuv grote vossen met veel wit
Hij is niet toevallig ook nog Gelder gefokt hè?