Citaat:het is wel heel naar dat je nu hebt gezien dat hij zonder pijnstilling nog zoveel pijn heeft.

ergens was ik blij toen ik hoorde dat ie nog geen pijnstiller had gehad, maar ja dat is domme blijheid hij moet wel zonder pijnstillers verder leven.
Citaat:Zo voelt het toch ook al kwam er maar een beetje schot in de zaak zodat ik weet waar ik aan toe ben...maar nee hooor
We moeten trouwens nu ook oppassen dat de pony niet hoefbevangen gaat raken ...zucht ...dat ook nog
Tjee ook dat nog.. Wat kun je daar aan doen? En hoe zit het met de giftigestoffen?
Ik denk dat ze hem daarom afstappen en het voer heel goed in de gaten houden...die gifstoffen moeten het lichaam via de natuurlijke weg gaan verlaten.
Hij had weer een soort kuurtje gekregen voor zijn maag of was het maagsap.
Overigens zijn bloed had wel mooie waardes ben alleen vergeten te vragen hoe het met zijn buiksappen was.
Citaat:Poeh één ding is zeker: deze knul gaat niet zonder slag of stoot. Ik hoop zo voor jou dat hij nog wat tijd mag hebben op de wei in zijn vertrouwde omgeving.
Nee dat klopt maar laat die knul nu ff extra zijn best doen....het laaste loodjes wegen het zwaarst
Citaat:heb je hem die poetsbeurt nog gegeven?
vast niet omdat ie zo'n pijn had.
Ik moest wel want hij ging rollen in het zaagsel kort daarna kreeg ie een pijnstiller toen heb ik ff alle zaagsel weg kunnen borstelen en met zo plastic borstel nog beetje wat losse haren maar het hoefde niet echt van hem.
En mijn zin is weg als ik naar zo'n ziek paardje moet kijken.
En hij is zo afgevallen