smillie_ schreef:pfiuw, ik heb maar een deel pagina's van dit topic gelezen, maar wat een gezeur!
Kunnen jullie vanop en filmpje beoordelen of iets goed of slecht is??
Neeh, ik denk het niet.
Niemand buiten de ruiter en zijn entourage weten hoe er getraind en voorbereid is.
Zijn jullie de bodem van de bak gaan testen om te kijken of het te doen was?
Hebben jullie gekeken of er een betere plaats was om deze hindernis neer te zetten?
Weten jullie zeker dat hij hiervoor niet een paar hindernisjes gesprongen heeft?
NEE!
De ruiter vond misschien ook dat hij de weinig ruimte had om rechtdoor te gaan na de sprong.
De bodem was misschien wel goed, natte bodems kunnen echt nog wel goed zijn hoor.
Hier op bokt word door sommige mensen erg hoog van de toren geblazen, terwijl ze niet voldoende kennis hebben van de situatie of gewoon te weinig ervaring.
Laat dat laatste deel van de zin nu een definitie van vooroordeel zijn!
Kritiek uiten oke, maar niet constant.
En uitlatingen als wat is die ruiter ee zielig ventje vind ik persoonlijk ver beneden niveau!
Misschien is het wel niet zo goed, misschien is er ook geen probleem.
De ego van de ruiter heeft niks te maken met de prestatie!
Ik vind het knap dat iemand zo hoog durft springen en dat een paard dat kan.
oke, de omstandigheden zien er niet ideaal uit, maar nog eens, wie ben ik om te oordelen, k heb het niet met mijn eigen ogen gezien.
Daar sluit ik me bij aan 
Sommige doen net of het verboden is om zo hoog te springen, tuurlijk is het niet het beste voor de pezen, maar 1x per jaar kan toch geen kwaad...