Je kunt daar vast wel iemand vragen of niet??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Strohalmpje schreef:Jeetje loes wat super!!! echt heel gaaf! Jammer dat ik geen tijd had om te komen kijken
Strohalmpje schreef:ben trouwens net terug uit averlo... ging wel redelijk... de eerste proef was niet fijn helaas.. was ook bij zo'n 5jes 6jes jury en stond uiteindelijk nog 7e ofzo met 172 punten..
tweede proef ging stukken beter. Dit keer een jury waar ik echt wat aan had! ze pakte ook precies de punten eruit waar ik nog aan moest werken en waar ik al mee bezig ben! Echt heel leuk had 188 en was uiteindelijk ook nog 7e geloof ik.. net weer buiten de prijzen dus... volgende keer beter
succes voor degenen die nog moeten starten!
Miej_monty netjes hoor!! en ik ga ook naar Marienheem!
viewtopic.php?f=108&t=779462&p=26420285#p26420285
fOrEveryOu schreef:Strohalmpje schreef:ben trouwens net terug uit averlo... ging wel redelijk... de eerste proef was niet fijn helaas.. was ook bij zo'n 5jes 6jes jury en stond uiteindelijk nog 7e ofzo met 172 punten..
tweede proef ging stukken beter. Dit keer een jury waar ik echt wat aan had! ze pakte ook precies de punten eruit waar ik nog aan moest werken en waar ik al mee bezig ben! Echt heel leuk had 188 en was uiteindelijk ook nog 7e geloof ik.. net weer buiten de prijzen dus... volgende keer beter
succes voor degenen die nog moeten starten!
Miej_monty netjes hoor!! en ik ga ook naar Marienheem!
viewtopic.php?f=108&t=779462&p=26420285#p26420285
Welke ring moes je rijden?
l0esjj schreef:Volgens mij was de vraag voor Rianne[strohalmpje] bedoeld
Maar was idd prima voor haar debuut!
Had jou gister trouwens nog wel gezien Marielle van afstand, Elise wees je even aan bij het springen
fOrEveryOu schreef:Nee eigenlijk niet:P haha
Me moeder moest in ring 5 jureren B en L1 gemengd zeg maar
Strohalmpje schreef:fOrEveryOu schreef:Nee eigenlijk niet:P haha
Me moeder moest in ring 5 jureren B en L1 gemengd zeg maar
Wat raar dat je dan mij quote
Ladylay mooi dat je lekker gereden hebt! en je bent niet voor niks geweest, want je hebt er weer een winstpunt bij!