WildWings schreef:Haha dan gaan we voor Bianca, ja. Kan iemand misschien contact met haar opnemen met de vraag of ze nog foto's wilt zien om evt. na te bestellen? Er zitten nl. best aardige bij nog (bij haar proef scheen 't zonnetje net) Ze zou dan kunnen mailen naar fotogenikki@gmail.com
Nou ik ben nu met de foto's van Aurélie en Easter Boy bezig :D
jessssssssssssss jeeeeeeeeeeeejjjjjjjj jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee*slaat spaarvarken alvast stuk *
* alleen koper *
) Ze zou dan kunnen mailen naar 

Ik zal btw (als ik eraan denk) je die 4 foto's even sturen op iets groter formaat met 't copyright in een hoekje
Nikj, eigenlijk mogen foto's die ik op evenementen gemaakt hebben niet zomaar geplaatst worden op internet zonder mijn toestemming, omdat ik er normaal gesproken geld voor vraag. Maar Alexia mag best 2 of 3 foto's op het kleine formaat (helaas wel met het enorme copyright er doorheen) naar je sturen of hier plaatsen als ze dat wilt?
Wat een stelletje mutsen daar in die M1 zeg. Het was al een uur uitgelopen doordat de jury's te laat waren, maar er waren een paar Achterhoekse 'amazones' die bang waren niet aan de beurt te komen! En voordringen daar, terwijl ik gewoon nog op het losrijterrein was, want ja de ring was nog niet leeg. Uiteindelijk na 2 uur op het paard te hebben gezeten, mocht ik dus eindelijk mijn 2e proefje starten. En dat brave beest liep ook nog een redelijke proef