Haupt-/Spingstadion
Donnerstag,
5. Juli 2007
18.40 h Siegerehrung Prf. D4
Lambertz-Preis
- "Preis der Nationen"
CDIO-Mannschaftswertung
→ D4 Starter
→ D4 Ergebnis
Daardoor dacht ik dat het daar was. het staat er echt.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Raiza schreef:Als je van alle ruiters de hoogste en laagste score laat vervallen zou duitsland nog dik 2,5% hoger staan dan nederland.
Ik neem aan dat de beste gewoon gewonnen heeft.![]()
Duitse jury is best royaal geweest voor de nederlandse ruiters,
Ernes is niet royaal voor de duitsers geweest en Truppa is nogal wisselvallig (ankyfan?)
prakkie schreef:Raiza schreef:Als je van alle ruiters de hoogste en laagste score laat vervallen zou duitsland nog dik 2,5% hoger staan dan nederland.
Ik neem aan dat de beste gewoon gewonnen heeft.![]()
Duitse jury is best royaal geweest voor de nederlandse ruiters,
Ernes is niet royaal voor de duitsers geweest en Truppa is nogal wisselvallig (ankyfan?)
Dat klopt helemaal. Waar ik alleen niet tegen kan (en wat de dressuur nog moeilijker te begrijpen maakt voor leken-->nog minder vaak op de tv te zien)is dat wisselvallige gejureer. Als ik naar de plaatsingspunten kijk dan liggen die bij sommige deelnemers erg ver uit elkaar. Als je strenger bent dan een ander, geen probleem, maar dan bij elke combinatie, dan blijft de plaatsing hetzelfde.
Maar ja, dat zal wel een utopie zijn...![]()
Cayenne schreef:prakkie schreef:
Dat klopt helemaal. Waar ik alleen niet tegen kan (en wat de dressuur nog moeilijker te begrijpen maakt voor leken-->nog minder vaak op de tv te zien)is dat wisselvallige gejureer. Als ik naar de plaatsingspunten kijk dan liggen die bij sommige deelnemers erg ver uit elkaar. Als je strenger bent dan een ander, geen probleem, maar dan bij elke combinatie, dan blijft de plaatsing hetzelfde.
Maar ja, dat zal wel een utopie zijn...![]()
Dan komt dit als geroepen: viewtopic.php?f=11&t=799721