Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LiSSy schreef:de stallen zijn al zo klein, ik ga daar echt geen speciekuip in zetten...
dan maar 2 emmers water en 4/5 keer per dag water geven
.. mag je dan eigenlijk de camper bij de stallen (tent) neerzetten of vlakbij op campeerterrein? zoja, is dat ver lopen naar de stallen.. wil wel dicht bij de stallen zodat ik vaak op een neer kan lopen.. cardy schreef:Aantal vragen over het inschrijfformulier:
- Bij naam vereniging/stal is dat de vereniging waar je bent aangesloten?
- er staat rechtsbovenaan "P/a:" wat moet ik hier invullen?
- Ik heb nu mij en me paard in 1 van de rijen ingevuld, daaronder staan er meer rijen. Is dit alleen voor als je met meerdere paarden start?
- Ik wil elke dag rijden (op de dagen dat ik 2 proefen kan rijden, wil ik er ook 2 rijden), en rijd L2 op het moment. Wat moet ik invullen bij "rubrieknummers" en "Bedrag". Want weet niet hoeveel het bij elkaar is, en ook niet wat ik in alle vakjes van de rubrieknummers moet zetten.
Dit was het even op het moment, sorry als er stomme vragen bij zitten (is me eerste keer dat ik meedoe)
cardy schreef:Aantal vragen over het inschrijfformulier:
- Ik heb nu mij en me paard in 1 van de rijen ingevuld, daaronder staan er meer rijen. Is dit alleen voor als je met meerdere paarden start?
- Ik wil elke dag rijden (op de dagen dat ik 2 proefen kan rijden, wil ik er ook 2 rijden), en rijd L2 op het moment. Wat moet ik invullen bij "rubrieknummers" en "Bedrag". Want weet niet hoeveel het bij elkaar is, en ook niet wat ik in alle vakjes van de rubrieknummers moet zetten.
Dit was het even op het moment, sorry als er stomme vragen bij zitten (is me eerste keer dat ik meedoe)
pagina 5 staat een keurig schema met inschrijfgeld en rubrieknummers.cardy schreef:Aantal vragen over het inschrijfformulier:
daar vul je idd de naar van de vereniging in waarbij je bent aangesloten
je persoonlijke adres
je hoeft als je met 1 paard start maar 1 rij in te vullen
de rubrieknummers en de kosten kan je vinden in het vraagprogramma. de rubrieknummers moet je van alle proeven invullen.
cardy schreef:Is het ook mogelijk om 18 juni paard te brengen, en dan 24 juni weggaan (dus nadat ik de laatste dag gereden en enz. diezelfde dag nog weggaan)?
En telt 17 juni al als 1 hele dag? (dus als ik t/m 24e blijf zijn het 8 dagen??)
Of is het gewoon handig die dag erna weg te gaan?
edit: had 17 juni neergezet, maar bedoelde 18 juni
cardy schreef:nog iets, dit staat er op het formulier voor de stalhuur:
Huur van stalhuurformulier ... van ... (invullen 1 van 1 of 1 van 2 of 2 van 2 enz.)
Wat moet ik hier invullen?
cardy schreef:nog iets, dit staat er op het formulier voor de stalhuur:
Huur van stalhuurformulier ... van ... (invullen 1 van 1 of 1 van 2 of 2 van 2 enz.)
Wat moet ik hier invullen?
cardy schreef:Ik wil haar dus wel op het terrein stallen. Rechtsonderin moet ik het totaal bedrag invullen idd.
Maar dan meer links zie je twee kleine vakjes met daartussen "van" wat bedoelen ze?