Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suepergirl schreef:Ook foutloos, wedden?
Katja schreef:Gulpje schreef:ik moet de hele tijd heen en weer naar de slaapkamer, vriendje zit film te kijken
Die van mij is boven cd-planken aan het ophangen.Ook vervelend zo'n boor op de achtergrond.
Cayenne schreef:Mijne zit nog dichter op de TV dan ikerg handig zo'n geinteresseerde vriend
Katja schreef:Gulpje schreef:ik moet de hele tijd heen en weer naar de slaapkamer, vriendje zit film te kijken
Die van mij is boven cd-planken aan het ophangen.Ook vervelend zo'n boor op de achtergrond.
Gulpje schreef:Cayenne schreef:Mijne zit nog dichter op de TV dan ikerg handig zo'n geinteresseerde vriend
Dat is echt de ver van m'n bed showAls ik begin te kakelen over hoe geweldig m'n les ging krijgt hij een glazige blik in z'n ogen...
Katja schreef:suepergirl schreef:Ook foutloos, wedden?
OK.
vonneke schreef:
die van mij is net terug van hockeytraining en wilde wel even langskomen.
nee hoor hoeft niet
Gulpje schreef:Cayenne schreef:Mijne zit nog dichter op de TV dan ikerg handig zo'n geinteresseerde vriend
Dat is echt de ver van m'n bed showAls ik begin te kakelen over hoe geweldig m'n les ging krijgt hij een glazige blik in z'n ogen...
Cayenne schreef:Nou ga ik even heel onsportief wezen en hopen dat de rest er maar veel vanaf mag kletteren, en de nederlanders het hout laten hangen
Noukie schreef:ik vind dit wel een uitputtings slag voor die paarden hoor...
ik bedoel, bij dressuur is het na 3x de baan in helemaal afgelopen...
die springpaarden hebben dat net het landen gedeelte gehad