Nederlands Kampioenschap

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

gootje12

Re: Nederlands Kampioenschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 22:05

Linaadtje,mag dat wel,dat ze na je proef,je paspoort nog nakijken?Volgens mij moeten ze dat toch doen voor je klaar bent met de proef.Vraag dat eens na,wie weet helpt het nog.

lindaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 22:12

nou we hebben vandaag alles geprobeerd en bijna iedereen gesproken die maar iets met de knhs te maken had maar het mocht allemaal niet baten.. ergens ver weg in de regelementen moet staan dat die stempel erop moet staan.. al heb ik het nog steeds niet letterlijk gevonden..
we konden zelfs de stempel nog gaan halen bij het kwpn vanmiddag, maar zelfs met die stempel wilde ze het niet meer terugdraaien. hij moest erop staan op het moment van de controle en als ik hem 2 uur later kon laten zien was het te laat.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 22:15

Erg flauw. Regels zijn regels, maar dan hadden ze je dit al veel eerder moeten zeggen. Een officiele instantie zet die stempels er notabene in. Dat heb je toch niet in de hand? 9 van de 10 keer controleren de jury's het paspoort niet eens. Zelf op de kringkampioenschappen hebben ze bij ons niet gekeken. Om je dan nu uit te sluiten vind ik echt ronduit belachelijk. Daarmee zetten ze zichzelf als organisatie wel zwaar voor schut. En jij bent de dupe.

lindaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 22:24

ja daar ben ik t meer eens, regels zij regels... maar dan niet de ene keer wel en de andere keer niet toestaan.. sprak net een kennis naar aanleiding van vandaag, en zei heeft afgelopen regiokampioenschap in aarle ritel gestart in de m2, is daar gecontroleerd en had ook geen stempel, en die man zei alleen dat die er eigenlijk wel op hoorde maar dat ze gewoon mocht rijden.. die heeft dus op de regiokampioenschappen wel gewoon mogen rijden zonder stempel!! dan vraag ik me af wanneer het dus wel mag en wanneer niet? ligt het er dus alleen aan wie je paspoort controleerd en of hij vind dat je wel of niet toegestaan wordt..

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 22:35

Jaaaa we hebben dik gewonnen elise!! Haha! Iedereen van het springen was foutloos en met de dressuur echt hele hoge punten!!
individueel ging het wat minder met mij,, ik had twee balken in het L maar ben toch supertevreden omdat we met de verenigings kampioen zijn geworden en ik daar gelukkig foutloos was Haha!

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 22:35

OOO,wat een burocratie.Ik hoorde n.l dat als je met peesbescherming in de dressuurring bent en de jury haalt je er pas na punt 3 uit vanwege die beschermers,je gewoon door mag rijden.Dan hebben ze geen poot om op te staan.Vandaar dat ik de suggestie deed.

lindaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 22:46

fijn dat je meedenkt.. ben alleen toch bang dat ik geen poot heb om op te staan en me er bij neer zal moeten leggen..

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 23:34

Gefeliciteerd allemaal!!!!!

En Lynne wat was er met Uranium???? Wel weer super zeg met Salo.. !!

lindaantje Echt heel banketstaaf voor je.. Ik kan er niks anders over zeggen, maar je weet gelukkig wel dat je Wel had gewonnen!!
(en ja geen lint of beker, maar je was wel de beste..)

_Joycke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 08:17

Mijn instructeur is Nederlands Kampioen geworden in het Z1 Haha! Niels Bax met Troy!! Haha!:D

De rest allemaal proficiat en lindaa ik heb medelijden met je, die controles slaan soms echt alles!

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 08:37

estherL schreef:
SaskiaKur schreef:
Wilt iemand mij zo snel mogelijk wete ndat dat nu Jose is ja of nee Lachen

ja op die foto is Jose ja.. haha

Heel erg bedankt Lachen Ik zal haar vanmiddag bellen, Bedankt! Vork

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 08:38

Tuusi_Minion schreef:
Mijn instructeur is Nederlands Kampioen geworden in het Z1 Haha! Niels Bax met Troy!! Haha!:D

De rest allemaal proficiat en lindaa ik heb medelijden met je, die controles slaan soms echt alles!

Ja, ik hoorde het Joyce!! Super, he! Maar Troy liep al super bij de LK, meen je op het NK! Gefeliciteerd en natuurlijk met je 18de verjaardag Haha!

mydream

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 08:43

Hoi Lynne,

Van harte gefeliciteerd met het behalen van deze titel!!!!!

Groetjes,
Carola Paauwe

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 09:19

Kampioenen gefeliciteerd!
Ik heb de hele dag geschreven in ring 8, bij de viertallen M en Z. Ik zat bij C.
Toen ik klaar was heb ik Melanie haar proef nog op de foto gezien en Lynne met Uranium zien losrijden.

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 09:20

2 clubgenootjes mochten meerijden in de L2.. maar ik zie ze niet bij de uitslag staan.. Verward

of is daar ook vrijdag al voorronde van geweest Schijnheilig

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:01

Ik gok dat ze alleen de eerste zoveel geplaatst hebben op KNHS?

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:03

echt poedersuiker dat je uitgesloten werd!! Stoom uit je oren bij de pony's in aarle-rixtel zijn er wel uitgesloten omdat het niet klopte Verward ik ben blij dat ze het bij ons met de selectie controleerde..al gaf dat toen ook gezijk..niet normaal!!maar dat is niet zo banketstaaf als dit!!!!!! Stoom uit je oren ik vind echt dat ze dit niet kunnen maken!!! Stoom uit je oren sterkte ermee Vriendjes zijn? Ach gut en je bent gewoon nederlands kamioen!!!!!!! bij de pony's mochten alleen de 1e 6 meerijde in de ereronde ook al waren er 9 prijzen..was dat nu ook? Verward

Lynne81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:08

AnoukShel schreef:
Gefeliciteerd allemaal!!!!!

En Lynne wat was er met Uranium???? Wel weer super zeg met Salo.. !!

lindaantje Echt heel banketstaaf voor je.. Ik kan er niks anders over zeggen, maar je weet gelukkig wel dat je Wel had gewonnen!!
(en ja geen lint of beker, maar je was wel de beste..)

Hahaha Met Uranium was ik vrijdag 4e geworden en moest dus zaterdag om half 5 de finale proef rijden!!! Ik kwam om 4 uur pas van Salo af!!!! Dus dat was haasten.. Ik had net gehoord dat ik Nederlands kampioen was geworden dus was met mijn hoofd ergens anders.. Ik was echt aan het slapen in de proef, laten we het daar op houden. Uranium was er ook niet bij.. Die deed zijn proef in passage met zijn staart erop.. Dus dat ging helemaal mis! Ik vind het niet zo erg.. Ik was er zelf niet meer bij, had totaal geen concentratie en mijn lieve hengst vond de omgeving en de andere paarden ook erg leuk omdat ik hem niet goed bij de les hield. Met Uranium gaat het goed komen!! Knipoog Knipoog

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:10

Gefeliciteerd Lynne! Mijn foto's die door actieshot zijn gemaakt op vrijdag zijn echt lelijk haha. Hopelijk hebben ze van zaterdag betere fotos gemaakt

Gitta1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:12

Afbeelding
Kampioen ZII Knipoog

Afbeelding
Kampioen ZI

Afbeelding
Paddox!! Niet zo'n leuke clinic, maar wel een leuk paard... Haha!

Lynne81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:12

mydream schreef:
Hoi Lynne,

Van harte gefeliciteerd met het behalen van deze titel!!!!!

Groetjes,
Carola Paauwe

Hey Carola, wat leuk!! THANKS! Ik weet nog wel dat wij vorig jaar tegen elkaar moesten rijden in Maasdijk! Dat was mijn eerste wedstrijd met Salo in het Z2. Jij werd daarna Hippiade kampioen. Zag dat My dream weer helemaal fit was.. Veel succes bij de ZZGP! We zullen elkaar daar wel weer tegenkomen.. Start je nu ZZ-zwaar???

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:21

lynne nog maals gefeliciteerd Haha! (al weet ik alleen wie je bent via bokt Tong uitsteken maar ik weet wel dat je super kan rijde!leuk filmpje etc! Haha! )

echt super!!!!!!!! Haha! Go jij! Go jij!
eigenlijk net anky he..met de kur even alles dubbel en dwars winne Haha! Clown echt super!! Haha!

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:22

die stang bij paddox staat er strak aan Nagelbijten / Gniffelen

Lynne81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:25

milou123 schreef:
lynne nog maals gefeliciteerd Haha! (al weet ik alleen wie je bent via bokt Tong uitsteken maar ik weet wel dat je super kan rijde!leuk filmpje etc! Haha! )

echt super!!!!!!!! Haha! Go jij! Go jij!
eigenlijk net anky he..met de kur even alles dubbel en dwars winne Haha! Clown echt super!! Haha!

HAHAHA Dank je!! Ik doe mijn best. Ik lag er ook bijna naast met de prijsuitreiking (net als ANKY!!!) haha Clown Clown Haha!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:27

haha echt net anky Tong uitsteken Haha! en de nieuwe anky van grunsven is: lynne Haha! Go jij! Go jij! Tong uitsteken

trouwes lindaa..misschien een kleine troost..dat (hoe heet die ook al weer Tong uitsteken) in eindhoven ook is uitgesloten omdat de papieren niet in orde waren en die was ook kampioen..maar toch Ach gut

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 11:11

Lynne, hartstikke goed en wat een mooie foto van Equivision.
Geniet er maar lekker van en op naar de volgende titel!