Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Iedereen van het springen was foutloos en met de dressuur echt hele hoge punten!!
Niels Bax met Troy!!
:D estherL schreef:SaskiaKur schreef:Wilt iemand mij zo snel mogelijk wete ndat dat nu Jose is ja of nee
ja op die foto is Jose ja.. haha
Ik zal haar vanmiddag bellen, Bedankt!
Tuusi_Minion schreef:Mijn instructeur is Nederlands Kampioen geworden in het Z1Niels Bax met Troy!!
:D
De rest allemaal proficiat en lindaa ik heb medelijden met je, die controles slaan soms echt alles!

bij de pony's in aarle-rixtel zijn er wel uitgesloten omdat het niet klopte
ik ben blij dat ze het bij ons met de selectie controleerde..al gaf dat toen ook gezijk..niet normaal!!maar dat is niet zo banketstaaf als dit!!!!!!
ik vind echt dat ze dit niet kunnen maken!!!
sterkte ermee
en je bent gewoon nederlands kamioen!!!!!!! bij de pony's mochten alleen de 1e 6 meerijde in de ereronde ook al waren er 9 prijzen..was dat nu ook?
AnoukShel schreef:Gefeliciteerd allemaal!!!!!
En Lynne wat was er met Uranium???? Wel weer super zeg met Salo.. !!
lindaantje Echt heel banketstaaf voor je.. Ik kan er niks anders over zeggen, maar je weet gelukkig wel dat je Wel had gewonnen!!
(en ja geen lint of beker, maar je was wel de beste..)

mydream schreef:Hoi Lynne,
Van harte gefeliciteerd met het behalen van deze titel!!!!!
Groetjes,
Carola Paauwe
(al weet ik alleen wie je bent via bokt
maar ik weet wel dat je super kan rijde!leuk filmpje etc!
)
echt super!!
milou123 schreef:lynne nog maals gefeliciteerd(al weet ik alleen wie je bent via bokt
maar ik weet wel dat je super kan rijde!leuk filmpje etc!
)
echt super!!!!!!!!![]()
![]()
eigenlijk net anky he..met de kur even alles dubbel en dwars winne![]()
echt super!!
en de nieuwe anky van grunsven is: lynne
) in eindhoven ook is uitgesloten omdat de papieren niet in orde waren en die was ook kampioen..maar toch