Het is trouwens maat 41-43 terwijl ik 39 heb, maar ze zijn niet te groot. De prijs is idd goed terechtgekomen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Voor de rest was het een heeeeel gezellig weekend, wij hadden een prachtig plekje naast de wei, en Jae was idd lekker zwart. Die voelde zich daar helemaal thuis 
) 
Anya schreef:We hadden één paar rijsokken..... En er is geen westernruiter die daar mee rijdt. Wel engelse ruiters. Dus vandaar![]()
![]()

Karin schreef:Ik heb zo'n paar rijsokken gewonnen. Prima prijs, zeker omdat ze blauw zijn en dat is helemaal mijn kleur.
En die kunnen ook heel prima in westernlaarzen hoor, dan zie je ze alleen niet! Ik draag zelf 's winters vaak laarzen of hoge schoenen, ook voor dagelijks gebruik naar mijn werk, en dan heb ik eigenlijk altijd rijsokken aan.
Super gedaan Niels!Citaat:Zo soepel als Anya weer op Lan kwam hahahahahaha...
Ilva schreef:Anya schreef:We hadden één paar rijsokken..... En er is geen westernruiter die daar mee rijdt. Wel engelse ruiters. Dus vandaar![]()
![]()
Dan ben ik dus toch geen Engelse ruiter, want ik verdom het om die tuttebellen sokken aan te trekken![]()
Sorry als er mensen wel met die sokken rijden.
ik heb ze wel en ben dus een westernruiter..

crazycactus schreef:...en die boomstam!! Schitterend. Zo soepel als Anya weer op Lan kwam hahahahahaha...

maarja ik zie wel of het nog op tijd binnenkomt. Zou wel zo leuk zijn.
toch? Er zijn zoveel paarden af en toe een beetje raar. Das juist leuk. Dan hebben ze karakter. En dat heeft gips wel. Een schat van een tink met karakter 
hahaha
, hier hadden we een 1ste prijs. De Horsemanship ging voor ons doen ook wel aardig en zelfs het pleasure gedeelte ging niet extreem hard. Tot mijn verbazing waren we hier 2de geworden.
, maar dat was een ingecalculeerd risico en dus een DQ. De emmer met steentjes gaan we binnenkort maar eens flink op oefenen.