Ik bij de plees wachten in de pauze (samen met 100000 andere vrouwen die naar de wc's moesten). Maar ja ik kon niemand herkennen...
xxx
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Marleen_ schreef:Heey
Ik ben net terug en ik vond het een prachtige show!
Alleen die ''zangeres'' vond ik verschrikkelijk![]()
xxx
_Marleen_ schreef:Ik ben helemaal geen bokkers tegen gekomen![]()
Ik bij de plees wachten in de pauze (samen met 100000 andere vrouwen die naar de wc's moesten). Maar ja ik kon niemand herkennen...
xxx
Citaat:Zou je dit nog ergens vergoed kunnen krijgen????
Dreamer6 schreef:Nou vanavond was echt een drama ook met de treinen! Bijna geen een
reed er meer of ze gingen stuk.
Als het ook maar 1 keertje sneeuwt ligt heel Nederland op zn gat!!![]()
Ik vind het wel raar dat ze ondanks het weeralarm het gewoon door hebben laten gaan!!! Ik ga er morgen ook nog wel even achteraan want wij kunnen er tenslotte niets aan doen dat we niet zijn geweest.. Anders moet de NS het maar vergoeden....
Citaat:en ook stom was wij hadden kaartjes van 55 euro, maar zelfs dan dus met kaartjes van 35 euro had je vrije plaats dat je overal mocht gaan zitten, best naai dus eigenlijk..
Essie schreef:Citaat:en ook stom was wij hadden kaartjes van 55 euro, maar zelfs dan dus met kaartjes van 35 euro had je vrije plaats dat je overal mocht gaan zitten, best naai dus eigenlijk..
Dit vond ik ook wel minder... Ik zat 2e rang, opzich zag ik alles goed, maar zat helemaal aan de zijkant. Eigenlijk zat ik slechter dan 3e rang op de middelste tribune zeg maar. Ik kon niet zien wat er tussen de gordijnen gebeurde, die vrouw stond daar te zingen, de dansers waren daar, enz.
Voor ons was dus nog 1e rang, die zullen helemaal balen, die zaten denk ik ook slechter dan 2e rang middelste tribune... Beetje jammer vond ik dit.