Goedemiddag! Ik was vanochtend jureren, maar nu haak ik weer aan. Gisteren ben ik weer even in Ermelo geweest, in het echt kijkt het toch lekkerder en het is heel dicht bij voor mij. Maar goed, vandaag moeten we nog sinterklaas vieren dus ik blijf even thuis kijken.
Ik ben erg benieuwd naar de Liviusjes.
451: frans gesteld. Ik denk dat deze niet door gaat op te grote opmerking op fundament.
498 Livius x Florencio: grootramig paard. Ik ben benieuwd hoe die in de kooi is, zou best eens lekker kunnen gaan lopen.
Gisteren heb ik alle jamesons dus live in Ermelo gezien. Poe, dat viel fors tegen zeg. Die stempelt heel erg, maar wel de verkeerde kant op. Slechte bovenlijnen, grote koppen en slechte stap.
Suzanne F.
Geplaatst: 03-12-22 15:04
Livius x Florencio ben ik wel benieuwd naar. Aansprekend paard.
Lennox x Zhivago, wat grof paard, hellende croupe, mist wat bloed.
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 03-12-22 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Livius x Jazz heeft geen mooi front (onderhals en te weinig nek), neerwaartse romprichting en strak in de rug.Lang achterbeen wat meer stuwt dan draagt, beweging is neerwaarts.
carola
Geplaatst: 03-12-22 16:19
Oke, ik ben er weer bij! Tussendoor even de paarden binnen gezet. Het is echt ijzig koud hier! Nu weer lekker op de bank met een kop thee en de hengstenkeuring aan. De eerste paar (?) heb ik net gemist. Eind van de middag komt de familie hier voor sinterklaas, dus ik ben bang dat ik net de laatste groep niet kan zien.
497 Livius x Jazz. Op het straatje leek mij deze wat frans. Nu in de kooi is dat lastiger te zien, en ik denk dat het best een heel fijn paard is. Ik ben alleen bang dat hij onvoldoende ondertreed en wat opwaartser moet zijn in beweging.
445 Kjento x Apache: ik had deze op het straatje gemist. Lijkt wat kort in de rug. Verder lijkt het mij wel een heel fijn paard.
Lennox x Future heeft een vrij neerwaartse romprichting, op zich wel goede beweging maar minder bewegingstechniek dan de vorige. Wel een mooi front en mooi langgelijnd. Stap ook goed.
Elisa2
Geplaatst: 03-12-22 16:40
Lennox x Bretton Woods, mooi front, mooi langgelijnd maar ook een wat neerwaartse romprichting en deze heeft een vrij lang achterbeen die hij er wat meer onder zou mogen zetten. Blijft wat hoog in het kruis in de beweging.
Het is inderdaad vies koud buiten brr, ik blijf wel gewoon verslagjes geven van wat ik zie dan heb je een beeld en samenvatting Carola van wat je mist.