Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bagheera_206 schreef:Staan er ook nog wat standjes voor Shetlanders en ander mini spul? Vraag dit voor stalgenootje die morgen nee gaat. Is er ook nog wat van Montar te vinden voor haar?
germie schreef:Adrienne93 schreef:Onze schade uitgestald.
We waren nog lang niet klaar maar gaan morgen nog een dag.
[ [url=m/OQO6mU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo, jij hebt flink inkopen gedaan. Ziet er wel mooi uit. Leuke kleuren ook.
Het is dat ik geen spullen nodig heb, maar van zoiets word je gewoon hebberig. Wordt inhouden dan.
Adrienne93 schreef:germie schreef:
Zo, jij hebt flink inkopen gedaan. Ziet er wel mooi uit. Leuke kleuren ook.
Het is dat ik geen spullen nodig heb, maar van zoiets word je gewoon hebberig. Wordt inhouden dan.
Het mooie is dat ik 6 dingen op m’n lijstje had en niet 1 ding af kan strepen. Maar goed, we kunnen weer even vooruit!
Morgen nog maar eens goed uitleven en dan moeten we weer een jaar wachten…
germie schreef:Zo, jij hebt flink inkopen gedaan. Ziet er wel mooi uit. Leuke kleuren ook.
Dwyne schreef:Esther28 schreef:Konden jullie trouwens gewoon overal met pin betalen of is er een geld automaat daar waar je kan pinnen?
cash geld meenemen is wel aanraden... pinnen kan maar echt niet overal en de automaat moet je vaak in de rij staan.