Lous schreef:anjali schreef:Is dat een Zorze? Als die braaf zou zijn zou ik hem best willen,want zoiets aparts zie je anders nooit!
Zou jij daar echt serieus €10000 voor over hebben?![]()
Gewoon uit interesse
Neeee! Dat wist ik niet dat die zo duur is!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mando schreef:Djoena schreef:Ik sla Puttershoek denk ik over
[ [url=m/XNWzUf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: in Siegerwoude is ook elke maand een kleine paardenmarkt. Misschien dat ik daar volgende maand ga kijken
Staan vaak wat shetjes maar niet altijd veel hoor. Is echt heel klein.
Maar je kan altijd aan de handelaren vragen of ze iets hebben zitten er genoeg
Ik woon er tegenover en ga altijd wel ff kijken.

n_twinkel schreef:[/quote][ [url=m/ZL0jrw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stonden op een hoek in het midden. Mooie hoofdjes! De ene bont de andere zwart
Die bonte bedoelde ik in mijn vorige post. Die staat er nu voor het 2e jaar op rij. Bij welke handelaar stond die?
laauraax schreef:Ik had een heeeel leuk veulen gezien maar was helaas al verkocht toen ik terugkwam..
[ [url=m/9V396S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uiteindelijk heeft een vriendin van mij deze Belg gekocht! Heb zelf niks met Belgen maar haar moeder heeft altijd al een Belg gewilt en was meteen verkocht. Maar wat een lieverd is dat zeg!
[ [url=m/xEvJUR.jpg]Afbeelding[/url] ]

roekes schreef:[ [url=m/JWZ9SK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pfZGgy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gb4K4e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben net nog even geweest. Had gedacht dat om 16 uur alle paarden weg waren. Er stond nog een heel aantal.
De kleine kniehoge zwart bonte pony was graatmager en volgens de verkoper 10 maand oud. Hij is verkocht voor 950 euro aan iemand die hem wou opknappen. Ik vind het een gevalletje opgelicht en heb dat ook tegen de koper gezegd...
die koper is niet goed. Zeker niet als ik dan de gemiddelde prijs voor shetjes op mp bekijk... 
roekes schreef:[ [url=m/JWZ9SK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pfZGgy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gb4K4e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben net nog even geweest. Had gedacht dat om 16 uur alle paarden weg waren. Er stond nog een heel aantal.
De kleine kniehoge zwart bonte pony was graatmager en volgens de verkoper 10 maand oud. Hij is verkocht voor 950 euro aan iemand die hem wou opknappen. Ik vind het een gevalletje opgelicht en heb dat ook tegen de koper gezegd...

roekes schreef:De kleine kniehoge zwart bonte pony was graatmager en volgens de verkoper 10 maand oud. Hij is verkocht voor 950 euro aan iemand die hem wou opknappen. Ik vind het een gevalletje opgelicht en heb dat ook tegen de koper gezegd...
Vind dat ronduit erg brutaal als ik dat mag zeggen... De koper mag zoveel vragen wat ie wil en een gek mag er zoveel voor geven als die wil. Ga je ook naar de verkoper van totilas die voor een paar miljoen kreupel is verkocht?