Paard & Leven 2017?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 18:09

Ja was leuk! En dat zegt iedereen altijd _O- Komt waarschijnlijk omdat ze groter oogt als ik erop zit of ernaast sta. Ik moet haar nog eens officieel laten meten, denk dat ze de 1.40m niet eens haalt.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 18:10

Koekeroekus schreef:
Die schimmel heb ik inderdaad ook gezien. Hoorde ze praten over een plek waar ze met beest aan het werk konden want hij was dwars :? Vervolgens staat ze daar een beetje te rukken aan dat touw. Dan denk ik echt, neem les ofzo. Op deze manier krijg je ongelukken.

En bah wat heb ik een hekel aan roddeltantes!! :r

@ Marlies: Is alles nog goed gekomen met Special? Ik zag het uitglijden op de klep gebeuren en ze zag er toen echt angstig uit.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 18:32

Rambogirl schreef:
Koekeroekus schreef:
Die schimmel heb ik inderdaad ook gezien. Hoorde ze praten over een plek waar ze met beest aan het werk konden want hij was dwars :? Vervolgens staat ze daar een beetje te rukken aan dat touw. Dan denk ik echt, neem les ofzo. Op deze manier krijg je ongelukken.

En bah wat heb ik een hekel aan roddeltantes!! :r

@ Marlies: Is alles nog goed gekomen met Special? Ik zag het uitglijden op de klep gebeuren en ze zag er toen echt angstig uit.

Van alle reacties haal je die eruit :roll:

Leuke topics dames! Altijd leuk zown dag dat iedereen heerlijk geniet van leuke dingen doen met je paard :D hoop dat er van mij ook nog wat foto's zijn gemaakt hihi.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Paard & Leven 2017?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 18:37

Ja met behulp van Annenarie van de Toorn is ze geladen!!

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 18:39

Wel fijn dat ze de moeite nam om je te helpen!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 18:56

Ja, heb heel brutaal gewoon haar sessie verstoord :o en het gevraagd...ze vond het geen probleem gelukkig. :)

En ze herkende mij gewoon. _O- 'Volgens mij heb ik je vaker gezien!' Ik: 'Euhh ja op HE enzo...' 'Vind het altijd wel interessant wat jij doet dus volg je'. :')

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 19:06

Ja marlies, je bent gewoon een BPM (bekend paarden meisje) ;) :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 19:08

_O- Kijk, dat half Bokt mij kent begrijp ik wel :') maar waarom zou Annemarie mij herkennen? :+ Ze ziet honderden mensen. :')

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 19:28

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 19:40

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 19:42

En ik ergens op de achtergrond :')

Zijn inderdaad wel gave foto's geworden hoor!

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 19:44

Wauw leuke foto's komen er al voorbij!

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 19:46

Bellatrix schreef:
Ja, heb heel brutaal gewoon haar sessie verstoord :o en het gevraagd...ze vond het geen probleem gelukkig. :)

En ze herkende mij gewoon. _O- 'Volgens mij heb ik je vaker gezien!' Ik: 'Euhh ja op HE enzo...' 'Vind het altijd wel interessant wat jij doet dus volg je'. :')

Dank je! ☺
Heb ik een clinic van Annemarie, moet ze weg ergens een paard laden...
Gaat iemand anders met mij aan de slag, worden we ook nog eens gestoord omdat iemand een lijn oid. moest ophalen voor Annemarie.

Ps ik heb toch gewoon een goede clinic gehad en wat geleerd. En zelfs 5 minuten over en ik wist zo snel ook niet wat ik nog meer wilde oefenen of vragen. Ik vond het ook geen probleem. ☺

jessie2606

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 19:51

Het is nog wat te vroeg om nu iets te kunnen zeggen over blijvende schade. Hij staat nu op pijnstillers, want hij wilde eigenlijk niet meer bewegen vanochtend (tegen spierbevangenheid aan volgens de da).

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 20:03

FrNo schreef:
Dank je! ☺
Heb ik een clinic van Annemarie, moet ze weg ergens een paard laden...
Gaat iemand anders met mij aan de slag, worden we ook nog eens gestoord omdat iemand een lijn oid. moest ophalen voor Annemarie.

Ps ik heb toch gewoon een goede clinic gehad en wat geleerd. En zelfs 5 minuten over en ik wist zo snel ook niet wat ik nog meer wilde oefenen of vragen. Ik vond het ook geen probleem. ☺

Ja sorry, ze had ook nee kunnen zeggen of een teamlid kunnen sturen...

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 20:17

jessie2606 schreef:
Het is nog wat te vroeg om nu iets te kunnen zeggen over blijvende schade. Hij staat nu op pijnstillers, want hij wilde eigenlijk niet meer bewegen vanochtend (tegen spierbevangenheid aan volgens de da).

Wens de eigenaresse sterkte... Ik vond het vreselijk en erg verdrietig om te zien dat het paard zo in paniek was..

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 20:22

Ik neem het niemand kwalijk hoor, zeker jou niet. Het was meer als grapje bedoeld.

En ik heb gewoon mijn clinic gehad en lig er zeker niet wakker van dat het niet Annemarie persoonlijk zelf was. Het scheelt ook wel denk ik nog ongeveer moest beginnen met mijn clinic toen ze ging en ben dus echt met een teamlid van haar aan de sessie begonnen.

Ik kwam trouwens Annemarie nog tegen net na mijn sessie en ze heeft nog een kort praatje gemaakt en netjes sorry gezegd.
Voel je dus niet schuldig en ze had zelf ook inderdaad nee kunnen zeggen. Ik heb er niets mee geleden en ben blij voor je dat je paard weer geladen was.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 20:28

Ok dan had ik je verkeerd begrepen. :)

marina62

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 20:35

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 20:49

Bellatrix schreef:
Ok dan had ik je verkeerd begrepen. :)

Het was ook als grapje bedoeld omdat je zei dat je brutaal haar sessie had verstoord.
Toen dacht ik.: Dat was mijn sessie, ik zal eens even reageren. En ik hoopte dat het duidelijk was dat ik het niet erg vond.

En toen je de lijn ging halen heb ik maar even gewacht. Echt geen ramp. Had ik even mooi de tijd om voor me zelf om te evalueren van wat ik al had geleerd in de sessie.

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 20:51

jessie2606 schreef:

Wat een ellendig verloop voor haar paard en haar zeg ;( Ik hoop erg dat het helemaal goed komt.
Hoe kregen jullie hem in vredesnaam nog naar huis?

xkathy_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 07:45

Ik zet vanmiddag/avond het 1e deel op Facebook! Dat houdt in van iedere combinatie 1 foto per onderdeel om het zo het eerlijkste te houden. Ik werk over het algemeen gewoon op tijdsvolgorde om het zo lekker overzichtelijk te houden :)

Ldekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 08:32

xkathy_love schreef:
Ik zet vanmiddag/avond het 1e deel op Facebook! Dat houdt in van iedere combinatie 1 foto per onderdeel om het zo het eerlijkste te houden. Ik werk over het algemeen gewoon op tijdsvolgorde om het zo lekker overzichtelijk te houden :)

Leuk!! Ben benieuwd

Lon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 08:35

jessie2606 schreef:

Sterkte voor je vriendin en haar paard, ik hoop dat het allemaal goed komt!

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 11:33

Bem heel benieuwd naar de foto's!