Komt waarschijnlijk omdat ze groter oogt als ik erop zit of ernaast sta. Ik moet haar nog eens officieel laten meten, denk dat ze de 1.40m niet eens haalt. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Koekeroekus schreef:Die schimmel heb ik inderdaad ook gezien. Hoorde ze praten over een plek waar ze met beest aan het werk konden want hij was dwarsVervolgens staat ze daar een beetje te rukken aan dat touw. Dan denk ik echt, neem les ofzo. Op deze manier krijg je ongelukken.

Rambogirl schreef:Koekeroekus schreef:Die schimmel heb ik inderdaad ook gezien. Hoorde ze praten over een plek waar ze met beest aan het werk konden want hij was dwarsVervolgens staat ze daar een beetje te rukken aan dat touw. Dan denk ik echt, neem les ofzo. Op deze manier krijg je ongelukken.
En bah wat heb ik een hekel aan roddeltantes!!
@ Marlies: Is alles nog goed gekomen met Special? Ik zag het uitglijden op de klep gebeuren en ze zag er toen echt angstig uit.
hoop dat er van mij ook nog wat foto's zijn gemaakt hihi.
en het gevraagd...ze vond het geen probleem gelukkig. 
'Volgens mij heb ik je vaker gezien!' Ik: 'Euhh ja op HE enzo...' 'Vind het altijd wel interessant wat jij doet dus volg je'.
Kijk, dat half Bokt mij kent begrijp ik wel
maar waarom zou Annemarie mij herkennen?
Ze ziet honderden mensen.
Bellatrix schreef:Ja, heb heel brutaal gewoon haar sessie verstoorden het gevraagd...ze vond het geen probleem gelukkig.
En ze herkende mij gewoon.'Volgens mij heb ik je vaker gezien!' Ik: 'Euhh ja op HE enzo...' 'Vind het altijd wel interessant wat jij doet dus volg je'.
FrNo schreef:Dank je! ☺
Heb ik een clinic van Annemarie, moet ze weg ergens een paard laden...
Gaat iemand anders met mij aan de slag, worden we ook nog eens gestoord omdat iemand een lijn oid. moest ophalen voor Annemarie.
Ps ik heb toch gewoon een goede clinic gehad en wat geleerd. En zelfs 5 minuten over en ik wist zo snel ook niet wat ik nog meer wilde oefenen of vragen. Ik vond het ook geen probleem. ☺
jessie2606 schreef:Het is nog wat te vroeg om nu iets te kunnen zeggen over blijvende schade. Hij staat nu op pijnstillers, want hij wilde eigenlijk niet meer bewegen vanochtend (tegen spierbevangenheid aan volgens de da).
Bellatrix schreef:Ok dan had ik je verkeerd begrepen.
jessie2606 schreef:Het is nog wat te vroeg om nu iets te kunnen zeggen over blijvende schade. Hij staat nu op pijnstillers, want hij wilde eigenlijk niet meer bewegen vanochtend (tegen spierbevangenheid aan volgens de da).
Ik hoop erg dat het helemaal goed komt.