Goof schreef:Oh TS, ik krijg er bijna zelf verdriet van als ik jouw verhaal lees.
Wat sneu dat je in zo'n situatie zit dat je deze keuze maakt. Ik vind het goed voor Harley, maar niet goed voor jou. Jij bent dalijk je enige uitlaatklep kwijt en hebt dan enkel nog je vriend. Je vriend die kennelijk niet heel veel van jou houdt, niet op de juiste manier in ieder geval. En dat gun ik je niet.
Verkoop Harley, maar ga ook weg bij je vriend. Zoek een goedkope flat en bouw je eigen leven op. Je kan veel gelukkiger worden dan je nu bent.
Vwb de advertentie; je gaat nooit het bedrag krijgen dat je voor Harley vraagt. Hij is jong, is zadelmak, maar niet veel meer dan dat. Hij is een ruin en een kruising. En bovenal; hij is niet gezond. je verkoopt een kapotte pony. Als het dier gekeurd wordt, wordt hij afgekeurd. Als hij niet gekeurd wordt en hij wordt kreupel bij nieuwe eigenaren krijg je gelazer, want dan heb JIJ een ongezonde pony verkocht terwijl je dit wist. Ik denk dat je voor dit bedrag de pony niet kwijt raakt, halveer het bedrag (ondanks dat de emotionele waarde voor jou meer is, het is niet reëel).
Ik had niets meer willen zeggen maar deze reactie klopt voor mij zo enorm dat ik het niet laten kan.
Ik wens je echt alle geluk en wijsheid toe art. Vergeet niet dat heel Harleys geschiedenis zo te vinden is op bokt dus als er problemen komen na de verkoop kan je geen kant op.
Zeker met de historie van zijn moeder zou ik eerlijk zijn en hem voor wat minder weg doen.