Paard en levendag 2016!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 22:44

Ze is roan bont dus eigenlijk altijd deze kleur. Ze is wel toverbal hoor soms wat lichter en in de winter weer donkerder

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 22:45

Ik heb heel veel van jullie wel rond zien lopen :')

Esprit deed het ook echt heel goed! Normaal is ze thuis heeel heet maar ze was echt verbazingwekkend rustig.. Altijd op vreemd terrein, heel apart :Y)

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 23:04

De volgende bokkers heb ik gezien
@xchiva; wij reden samen in de les.
@Kyrsteltje; Je had de les na half 1, zag je de bak uitgaan terwijl ik eruit ging. Had les van Debby Larink.
@Nienke: Ging het springen goed?

En de fotografe van Be Free ook gezien. Was in de stromende regen in dressuurring 5 en nog bij de FlexChair.

Stond in de permanente concours stallen op t hoekje, lekker rustig en prima. Geen wateroverlast etc. gehad. Pony op de trailer stond ook goed.
Laatst bijgewerkt door PaysBas op 18-06-16 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Kyrseltje

Re: Paard en levendag 2016!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 23:08

Paybas, je bedoelt ik de bak in en jij eruit? Dan heb ik je volgens mij zien rijden. Grote zwart paard? Als ik je me goed herinner vond ik je enorm fijn rustig rijden! Zag er fijn uit

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 23:11

Kyrseltje schreef:
Paybas, je bedoelt ik de bak in en jij eruit? Dan heb ik je volgens mij zien rijden. Grote zwart paard? Als ik je me goed herinner vond ik je enorm fijn rustig rijden! Zag er fijn uit

Jij idd er in ik eruit. Reed er een meneer bij jou in de les?

Klopt heb een zwarte ;)
Dank je wel voor het vriendelijke compliment :o
Ik doe m'n best. Vond de regenbui eigenlijk heerlijk verkoelend :+

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 23:11

Paysbas ja springen ging best lekker! We gingen alleen niet het hoog maar dit was wel goed voor onze techniek die missen we nog een beetje.
Maar instructeur vond tinkers en springen niet echt wat had ik het idee....
De cross instructeur was wel hele leuke enthousiaste man! *D

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 23:16

PaysBas schreef:
Kyrseltje schreef:

Jij idd er in ik eruit. Reed er een meneer bij jou in de les?

Klopt heb een zwarte ;)
Dank je wel voor het vriendelijke compliment :o
Ik doe m'n best. Vond de regenbui eigenlijk heerlijk verkoelend :+

Nee die reed in de bak ernaast. Ik reed met een wit-bruine bonte en een palomino in de rechter bak!

Ik vind de regen ook niet erg haha, paard was erg heet dus had het warm zat :+

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 23:19

@Niene87: Dat was Guido Schoemaker de cross instructeur gok ik zwart haar en instructie met gevatte opmerkingen ;)
Geeft overigens ook goede springles hierzo in de regio.

@Kyrsteltje; Was een heftig paard van die meneer wat ik zo zag. Je had dus les van Linda.

Ben als dressuurmiep nog door de meerdere waterbakken gereden en over de brug gegaloppeerd. :D

@EveryBody; ook nog dingen boven jullie comfort zone gedaan?

Wegen van m'n paard en pony heb ik niet gedaan. Ze waren moe en wilde ze verder niet plagen.

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 23:23

Ja klopt! Paard van meneer was in het begin volgens mij wat heftig maar daarna nam het redelijk snel af wat ik zo gezien heb. Maar uiteraard niet veel van meegekregen omdat ik zelf aan het rijden was.

Wegen wilde ik wel maar was elke keer zo druk, en aan het eind na de laatste les waren ze al aan het inpakken helaas. Wilde graag weten hoeveel mijn paard nou weegt.

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 23:25

@Niene87 nee een roan shet! Ik heb jou wel gezien trouwens, maar jouw paard heeft ook wel een opvallend kleurtje. Volgens mij heb ik jullie ook al gezien in Winterswijk vorige maand :)

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 23:29

Was dat een shet met rechtopstaande manen?
Er stond z'n lekker binkie in het gangpad waar Justine dr pony stond , was ook een roan :D

Heb het erg naar mn zin gehad, ben wel helemaal gesloopt ondanks dat ik niet gereden hebt :=

xkathy_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 23:40

Was een erg leuke dag! Zelf niet mee gedaan, maar met mijn camera in de rondte gelopen en lekker hier en daar wat foto's gemaakt.
Bij de onderstaande Facebook pagina zullen deze week wat foto's verschijnen. Mocht je je afvragen of ik ook foto's van jou heb? Stuur mij een berichtje! Ik heb veelal foto's gemaakt bij de dressuur, cross en springen. Maar een enkeling ook waar ik langs liep.

https://m.facebook.com/krfotografie27/

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 23:54

hamsterfan schreef:
Was dat een shet met rechtopstaande manen?
Er stond z'n lekker binkie in het gangpad waar Justine dr pony stond , was ook een roan :D

Heb het erg naar mn zin gehad, ben wel helemaal gesloopt ondanks dat ik niet gereden hebt :=

Ja dat was Spirit! :D moest zelf steeds zoeken naar de goede stal omdat ik hem helemaal niet zag staan als hij met z'n neus in het stro stond :')

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 06:42

Zo ik bem weer wakker. Gister echt als een blok in slaap gevallen was gesloopt!
Super leuk om iedereen zn ervaringen te horen!

Mijn paard heeft wel op de weegschaal gestaan, was 100 kilo lichter dan ik dacht.

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 07:13

Spianne schreef:
@Niene87 nee een roan shet! Ik heb jou wel gezien trouwens, maar jouw paard heeft ook wel een opvallend kleurtje. Volgens mij heb ik jullie ook al gezien in Winterswijk vorige maand :)

Winterswijk waren we ook inderdaad :) m'n tinkie is ook roan. Heb wel rond gekeken naar roan shet moet opvallen dacht ik maar niet gezien :(

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 08:12

Hahah wij hadden alleen om 9 uur de schriktraining en daarna heeft hij op stal gestaan waar hij amper boven de deur uit kwam dus hij was ook wel makkelijk te missen :D

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 09:15

Vandaag de spullen opruimen, in de wasmachine doen en de trailer schoonmaken. Was gisteren compleet gesloopt.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 10:02

Wie heeft er trouwens allemaal zown shiatsu massage gehad? Weet niet zo goed wat ik daar van vinden moest haha

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 11:32

Ik vond het ook een leuke dag! Ik was helaas zonder paard, maar heb wel meegedaan aan de menles met een paard van daar. Verder lekker rondgekeken bij de shows en de verschillende lessen, vooral bij de cross een tijdje gekeken. En nog wat leuke koopjes gescoord bij het kleine strodorp. Wel erg jammer van de flinke buien!

Die roan bonte tinker van Nine87 heb ik ook gezien, wat een gaaf beest!
En ik heb Iwanluver bij het springen gezien toen ik naar de show keek. Ik zag Gadget inderdaad een keer schrikken XD

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 13:42

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 14:45

Leuk topic jasia! Wat een pech zo onderweg zeg! Fijn dat het toch nog een leuke dag was!

Pfff ik ben uit mn coma ontwaakt hahaha, ik ben gisteravond als een blok in slaap gevallen op de bank, ik was zooo moe van een superleuke dag!

Spianne, wat een leuk dier heb jij zeg! Mijn pony stond ook aan die kant in de 2e stal :D

xsensibel volgens mij stond jou paard schuin tegenover mijn pony haha! Ik hoorde iets over een paard en de sloot en dat klonk bekend door dit topic :)

En ik heb koekeroekus nog eventjes gezien! Zijn er verder nog bokkers die andere bokkers gesproken hebben (of misschien alleen maar gezien hebben? :D )

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 15:04

Jasia jij hebt wel echt pech gehad onderweg zeg! Lijkt mij ook heel eng om je paard langs de snelweg te moeten uitladen := maar gelukkig is het goed afgelopen!

Duality dankje! Volgens mij heb ik jullie wel gezien ja, toen jullie bezig waren nieuwe teugels te regelen :D

SUSANNEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 15:24

Ook ik heb echt een super leuke dag gehad! M'n paardje was heerlijk gestresst, en dus was ze tijdens de clinics oook allemaal een beetje raar :') Maar heb genoten, en volgend jaar weer!!

Sprak ook nog even de organisator van dit jaar, en ze vond dat er nog te veel ruimte over was en dat er volgend jaar nog meer workshops bij moesten :D

Afbeelding
Afbeelding

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 15:44

We zijn nu lekker aan het nagenieten en pony en paard in het weiland.
Mijn vriend is door Be Free ook een paar keer gefotografeerd. Hij is menner en heeft een blauwschimmel Welsh voor de Marathonwagen lopen.

Bij deze een kiek :+ Afbeelding
van mij met m'n super paard. Misschien dat anderen mij ook nog hebben gezien l :o
Zo trots op wat ze wilde doen voor mij. Zonder aarzeling de brug op. De enorme waterbak vond ze wel spannend maar vanaf de andere kant ging m'n zwarte er met lichte overtuiging in.

Heb zelf Inga ook nog gesproken. Heerlijk enthousiast mens. Echt zo'n dag smaakt naar meer! Wat een top terrein om daar te mogen rijden.

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 15:46

SUSANNEx schreef:
Sprak ook nog even de organisator van dit jaar, en ze vond dat er nog te veel ruimte over was en dat er volgend jaar nog meer workshops bij moesten :D

Jaaaaa *\o/* *\o/* :D