Oh, en een stel aso moeders die vrolijk met hun buggys over tenen heen reden, maar het belachelijk vonden dat ze aan de kant moesten voor een paard.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
judith__ schreef:Flowq schreef:Ik ben helemaal verliefd geworden op deze haflinger hengst, man wat had ik deze graag meegenomen zeg...
Mooi donker kleurtje met appeltjes en nog een ouderwetse bouw, zoals je die nog amper ziet.
Zag hem rond 3 uur samen met z'n moeder weer de markt afgaan helaas
[ Afbeelding ]
He waar heeft die gestaan? Heb hem gemist. Had er eventueel wel intresse in gehad. Jammer.
Froukje schreef:abeltje_xx schreef:ja he![]()
als je je niet gedraagt, dan kan je inleveren
Ben eigenlijk wel benieuwd of je je hond nog mee genomen hebt?
Icecrystal schreef:Zo, wij zijn ook weer terug van een dagje markt.
Wij waren erg vroeg en toen stond er een halve zebra, ontzettend mager, heeft iemand gezien waar deze naar toe is gegaan?
Had echt met hem te doen!
Wij zijn leuk geslaagd.
Eerst een leuke spaanse merrie gekocht van 2.5. Ontzettend lief ding en een mooi kleurtje.
[ [url=m/LwlV1Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LtM7K5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mag wel wat aankomen maar dat komt dik in orde!
[ [url=m/Zm6gDP.jpg]Afbeelding[/url] ]
We moesten een heel stuk lopen over de weg maar ze was ontzettend lief en braaf.![]()
Ze moet nog een naam hebben, heet op papier breshka bon bon.. Heeft iemand een leuke suggestie? Hoeft niet op haar oude naam te lijken.
Daarna nog even terug naar de markt om een lekkere zak fruit te halen! Daarna kwamen we een wat oudere merrie tegen (22) die we uiteindelijk ook meegenomen hebben.
[ [url=m/7t1XDZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze staan nu lekker in de wei, bij te komen van deze hectische dag
Icecrystal schreef:Dustinlover schreef:Is dat een spaanse Marjolijn? Ik dacht bij het zien eerder aan een draver.. Maar misschien als ze bijkomt dat het er dan anders uit ziet
Nee een spaanse, onwijs mooie merrie zit een goed papier bij.