Heeft ze de quad ondertussen al ontmoet?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Graasje deed het super, begreep niet helemaal waarom er zo druk gedaan werd
.
. Voor de zekerheid neem ik denk ik nog een paar keer iemand mee voor de kar. Verwacht dan per 1 april alleen te rijden en haar voor de quad te doen. Ze is vet, hoop dat ik er nog wat af kan krijgen voor het grasseizoen
.
) bijna niet voor mijn quad. Ik rijd gewoon mijn eigen tempo en hij is lekker aan het rennen op zijn eigen manier. Alleen soms kom je hem dus tegen( wat je ziet in het laatste stuk van dit filmpje)
CarinaR schreef:Op t filmpje zie je overigens ook wel dat t weinig opdrijven is.
Hij doet zelf al het werk al haha!
Vind het erg interessant!!!
Toen ik het zag moest ik wel erg lachen, lekker vrij lopen, het is precies een supergrote stapmolen
Wel erg leuk, en kan volgens mij ook echt geen kwaad zoiets.
'
. Leek word 'm niet denk ik Odetje92 
. Wat helpt is als je geen stuur meer heb ze i.p.v. wat je 'natuurlijk gezien' doet ze van de sloot af willen sturen ze op het laatst ernaartoe sturen. Als je ze weg stuurt zien ze 'm niet en als ze het zien stoppen ze nog wel eens
. Maar dat is een laatste redmiddel hoor en meestal gaat het goed!!
Ik had niet direct negatieve gevoelens voor de draf sport maar wist er ook niet veel van.
Ze kan wel pittig uitslaan met haar achterbeentjes! Leuk ik blijf jullie volgen
. Ze is in ieder geval enorm nieuwsgierig en leert snel. Ik probeer haar weekprogramma een beetje afwisselend te houden, want ze heeft wel snel het idee dat iets saai is