Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kahawa schreef:Ik zag hem laatst in de wei draven, het leek helemaal dicht en qua bewegingen zag ik ook niets aan hem!
wortelsussie schreef:Als ik jou was zou ik gewoon de smid laten komen. Die kan dat het beste bepalen.
Maar natuurlijk is dat aan de eigenaar zelf.
Vind dat het been er mooi uit ziet! Fijn dat er nu weer meer mee gedaan mag worden.
Neon schreef:Wat een sukkel van een paard om zo lomp op zijn bekkie te gaan...
Vind hem wel best goed lopen voor een paard wat zo een fikse wond had opgelopenhij boft maar dat zijn eigenaren hem niet hebben laten gaan
ynid1 schreef:Hij was kennelijk nog niet sterk genoeg aan die ene kant. Maar zo te zien kan hij al redelijk goed bewegen zeg! Valt me niks tegen! Maar of er iemand straks op rijden kan? Dat lijkt me nog lang niet mogelijk! Dan moet hij nog meer gewicht dragen aan die ene kant. Daar moet hij eerst nog veel sterker worden lijkt mij.
ynid1 schreef:Het is mooi dat de dierenarts gezegd heeft dat je langzaam kan beginnen met proberen. Maar ik zou zelf ook altijd mijn gezonde verstand erbij houden en zelf ook goed kijken of het kan. Een dierenarts weet veel maar ook niet alles. Het is in ieder geval goed om met een licht iemand te beginnen. Ik zou persoonlijk nog even wachten maar misschien valt het mee. Ik zie het paardje natuurlijk niet en ga uit van een filmpje wat ik zie. Als het goed voelt dan heel rustig proberen. Maar heel langzaam opbouwen dan. En zeker niet te veel willen.
Succes we blijven volgen!
volbloedfan schreef:Hoe is het met hem?