Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Solvej schreef:Volgens onze navigatie zitten we op 3,5u van adres tot adres zónder trailer, plas stop en eventuele omleiding/file dus reken maar op 4,5u (minstens). Heb hem ook even ingetikt vanuit Ulestraten en dat is op 10min na hetzelfde.
Geloof dat jullie navigatie een tikkeltje optimistisch is
dus dat doorgaan naar de volgende ronde zie ik bij ons niet gebeuren in elk geval
valiantS schreef:Suelza schreef:Àch ja, meer kans voor diegene die wel die moeite nemen
Haha dat dan weer wel ....alleen is het voor heel veel geselecteerden iets meer dan 'de moeite' nemen !
maar ach... ik heb het er wel voor over
jes_sam schreef:De (voorlopige) startlijsten voor Assen zijn er in elk geval![]()
Ik doe lekker mee voor de tips, paard lief heeft een poosje niet gereden (vanwege zadelloos), net weer aan het rijden met een nieuw zadel. Dus wennen voor beidedus dat doorgaan naar de volgende ronde zie ik bij ons niet gebeuren in elk geval
LoveTessa schreef:Ook ik heb meegedaan in Assen in het M.
Verwachtte er weinig van aangezien ik de donderdag ervoor nogal hard van mijn 3 jarige ben gevallen, maar al met al ging het best goed. Goede tips gekregen (meer achteraf dan tijdens de clinic) en vond het erg leuk om te doen.
Voor de mensen die het te ver vinden naar Assen, dat wist je toch van te voren dat de finales daar waren? Dan moet je je niet opgeven als je het bij voorbaat al te ver vindt...
In het M in Assen gingen er ook 3 door, dat was van de 12 deelnemers. Op zich had ik wel verwacht dat degene die doorgingen door zouden gaan. Dus aan zich geen verrassing.